تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۵۰۴۰۴
مدیر تیم بانوان ملوان گفت: من مدیر تیم بانوان هستم نه سرمربی و در این مورد فدراسیون منعی ندارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- فریدون موقر در مورد حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان و اینکه منع قانونی در این زمینه وجود دارد یا نه، گفت: فدراسیون برای آقایان کارت مربیگری در تیم‌های بانوان صادر نمی‌کند اما آقایان می‌توانند به عنوان مدیر و مشاور در کنار تیم بانوان فعالیت کنند. زیرا در مسابقات باید یک مرد کنار تیم باشد و نمی‌توان 20 دختر را تنها به مسافرت‌های دور فرستاد ممکن است مشکلاتی در سفر برایشان پیش بیاید و باید یک مرد کنار تیم باشد.
وی ادامه داد: من هم مدیر تیم بانوان ملوان هستم و سایت ملوان به اشتباه نام من را سرمربی تیم بانوان درج کرده است. مشاور و همه کاره من در تیم بانوان مریم ایراندوست است. ضمن اینکه در بسیاری دیگر از تیم‌ها نیز آقایان تیم بانوان را تمرین می‌دهند. در تیم سیرجان و اصفهان هم مربی مرد در کنار تیم حضور دارد و در تیم ملی هم آقایان استخری و بشرزاد بانوان را تمرین می‌دهند.

مدیر تیم بانوان ملوان تصریح کرد: البته مدیران مرد تیم‌های بانوان در جریان مسابقات به داخل ورزشگاه نمی‌روند و حق ورود به رختکن تیم‌ها را هم ندارند من در مسافرت‌ها بیرون از ورزشگاه می‌نشینم. در شهر خودمان هم حق ورود به ورزشگاه را در جریان بازی بانوان ندارم./آ      
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما