تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۵۰۳۹۳
نشنیدن صدای منتقدان در میاندورود این روزها اپیدمی شده است.
۰
plusresetminus
وقتی دیواری کوتاه تر از رسانه پیدا نمی‏ شود!
به گزارش خبرنگار بلاغ از میاندورود، در این گزارش روی سخن با کسانی است که رسانه را دشمن شماره یک خود و یک عامل برهم زننده نظم در سطح شهر قلمداد می کنند.
آیا مگر هر فردی و یا رسانه ای با افکار و نظرات شما هماهنگ نباشد و از شما و جناح بندی های مرسومی که از گذشته برای خود برای شهر ترسیم کرده اید، حرف شنوی نداشته باشند، یعنی در اصطلاح بله چشم قربان گوی شما نباشند را می ‎توان معضل نامید؟!
سوال اینجاست که اگر رسانه حرف مردم را نگوید و مطالبه گری نکند، همه‌ی مشکلات خود به خود حل خواهد شد؟!
خاستگاه انتقاد، نوع دوستی، عواطف انسانی و تعهّد ایمانی است؛ از این رو هر انسانی در هر جایگاهی که باشد از هر ابزار و تریبونی که در اختیار دارد می تواند از سر دلسوزی و خیرخواهی در رعایت ادب و اخلاق اسلامی و به دور از حب و بغض ‎ های مرسوم مصائب و مشکلات را بیان و تذکرات لازم را به هدف رفع موانع ارائه دهد.
همه می دانیم رسانه به عنوان یک ابزار ارتباط جمعی وظیفه سنگینی بر دوش دارد و از این رو حساسیت های فراوانی بر روی آن است.
متاسفانه این روزها در میاندورود دیواری کوتاه تر از رسانه وجود ندارد و هر کس از هر جایی همه‌ی مشکلات را بر سر رسانه‌ها خراب می کند.
با همه احترامی که برای همه صاحبان میز و تریبون و با هر مسئولیتی و در هر جایگاهی که هستند قائلیم اما در برخی موارد و مسائل رسانه به موجب حق خود در برای تنویر افکار عمومی، شفاف ‎ سازی مسائل و بازگو کردن نقاط ضعف با هدف رفع آن از روی خیرخواهی و دلسوزی مطالبی را بیان می کند.
ما در شغل رسانه ای پایبند به اصول و ارزش هایی هستیم و در راه تقویت آن به تلاش های خود ادامه خواهیم  داد و در این مسیر پرتلاطم حتی اگر حرف ها تهمت ها و تهدیدهایی هم می شود با جان و دل خریداریم، چرا که اعتقاد داریم هیچ سختی ای به راحتی به دست نخواهد آمد.
در اینجا این مطلب را نیز باید متذکر شد که این اعتقاد و پایبندی به اصول به این معنی نیست که بخواهیم سیاست تقابل را در پیش بگیریم و با هر جریان و گروهی مقابله کنیم بلکه هم کارهای خوب انجام گرفته را حمایت و هم موارد کوتاهی از سوی مسئولان را بازگو کرده ایم.
در پایان باید ذکر کرد که سعی و تلاش ما همواره بر انتقاد و انعکاس تلاش‌ها به صورت به جا بوده است و در این راه از مسئولان در دولت سابق و فعلی انتقاد و حمایت داشته ایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴