تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۵۰۳۴۱
جلسه این هفته شورای برنامه ریزی استان مازندران برای علی اسد، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خوش یمن نبود.
۰
plusresetminus
تنور داغ داد و بیداد نمایندگان مازندرانی به مدیرکل راه استان
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی استان که به اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی در مازندران در سال گذشته دل خوش کرده بود ولی عملکرد این مدیر به مذاق نماینده قائم‌شهری عضو کمسیون عمران چندان خوش نیامد و کمال علیپور به شدت از عملکرد این مسئول انتقاد کرد.
علیپور از طولانی شدن محور جویبار به قائم‌شهر گلایه کرد و بحث را به کل استان تسریع داد و درباره طولانی شدن جاده کمربندی ساری، کمربندی بابل، وضعیت نامناسب راه در محور سوادکوه، وضعیت نامناسب راه جاده ساری به تاکام نیز گلایه‌های را مطرح کرد.
کمال علیپور که در این جلسه برای اسد خنجر از رو کشید، بعد از اتمام گزارش مدیر کل راه و شهرسازی بیان داشت: نباید جلسات شورای برنامه ریزی استان مازندران تنها به ارائه گزارش پرداخته شود.
اما دیگر نماینده مازندران، حسین نیاز آذری نیز از وضع نامناسب راه در حوزه استحفاظی خویش گلایه کرد و به طولانی شدن محور کمربندی بابل اشاره کرد.
فیاضی که دیرتر از سایر نمایندگان در جلسه حضور پیدا کرد نیز از نامناسب بودن راه در مسیر حوزه استحفاظی خودش گلایه کرد به طولانی شدن محور کمربندی محمودآباد و برخی محورهای حوزه استحفاظی خودش اشاره کرد.
حسینی دیگر نماینده قائم‌شهر که در این جلسه سعی کرد که احساسی عمل نکند با مطرح شدن مشکل جاده خطیرکوه در حوزه استحفاظی مازندران از کوره در رفت و اعلام کرد 6 کیلومتر از راه این محور مدت طولانی است که برای مردم منطقه قابل بهره برداری نیست و مردم منطقه با چالش جدی مواجه هستند.
تا تنور داد و بیداد نمایندگان مجلس استان مازندران از وضعیت راه های مازندران داغ است، اعلام کنیم که در محور کیاسر به ساری بعد از مسیر تاکام بسیاری از نقاط حادثه خیز وجود دارد که مسئولان راه و شهرسازی اقدامی برای رفع این محور در دستور کار قرار نمی‌دهند.
محور پیچ خطرناک دیدو که روزانه تصادف زیادی در این منطقه رقم می‌زند، یکی از محورهای خطرناک استان مازندران به حساب می‌آید.
و محورهای زیاد دیگر که بارها به عنوان محورهای مرگ  در خبرها از آنها یاد شده بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴