تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۵۰۳۲۸
تیم ویسه دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان پس از روی آوردن به پرورش اندام، جایگاه خود را در فوتبال از دست داده و روزهای غم انگیزی را سپری می کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- یورو اسپورت نوشت: ویسه 32 ساله در جام جهانی 2010 دروازه بان ذخیره تیم آلمان بود و در سال 2012 به هافنهایم پیوست، ولی در رقابت های فصل 2013-2012 مورد بی توجهی این تیم قرار گرفت.

 
اوایل سال جاری و هنگامی که ویسه همچنان رسما در عضویت هافنهایم قرار داشت، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وی فوتبال را کنار گذاشته و به پرورش اندام روی آورده است.
 
باشگاه هافنهام نیز پس از اینکه مطلع شد هیکل ویسه شبیه آرنولد شده و دیگر مناسب فوتبال حرفه ای نیست، بااینکه تا سال 2016 با وی قرارداد داشت، او را بازیکنان آزاد اعلام کرد.
 
ویسه کاملا تغییر کرده بود و به خاطر این تغییر شکل توسط هوادارانش مسخره می شد.
 
وی با وجود این شش هفته بعد، اعتراف کرد که تلاش می کند با رفتار هواداران کنار بیاید.
 
دروازه بان سابق تیم ملی آلمان گفت: مجبور بودم تمام مشکلات هافنهایم را از ذهنم بیرون کنم و با شرایط جدید کنار بیایم. سعی کردم تمام نکات منفی را از بین ببرم. قصد من شرکت در مسابقات پرورش اندام نیست. فقط می خواهم لذت برده و تفریح کنم.
 
ویسه که طی سه سال از یک ستاره جام جهانی به یک مرد قوی هیکل تبدیل شده است، در مورد علت این تغییر ظاهر نیز افزود: وقتی وارد هافنهایم شدم فکر می کردم که برای حضور در مسابقات اروپایی با مشکل مواجه هستیم. همین موضوع موجب اتفاقات بعدی شد. هر وقت می باختیم انگار که تقصیر من بود. به جای تیم، این من بودم که مورد انتقاد قرار می گرفتم.با وجود تجربه و اعتماد به نفسی که داشتم، هرگز با چنین شرایطی روبرو نشده بودم.
 
وی اظهار داشت: اعتراض هواداران به اوج خود رسید. تعداد آنها کم بود ولی به شدت احساس طرد شدن می کردم. امیدوارم این اتفاق هرگز برای هیچ بازیکنی پیش نیاید. مثل یک فیلم ترسناک بود. فشاری که روی من وارد شد غیر انسانی بود. نمی توانستم آزادانه بازی کنم.
 
غم انگیز ترین اتفاق زمانی بود که ویسه پیشنهاد حضور در رئال مادرید به عنوان دروازه بان دوم این تیم بعد از ایکر کاسیاس را رد کرد چون فکر می کرد هافنهایم شانس بیشتری برای حضور در مسابقات اروپایی دارد.
 
وی معتقدبود هیچ راهی برای رقابت باکاسیاس وجود ندارد اگرچه کاسیاس نیز در دو فصل گذشته جایگاه خود را از دست داد و به عنوان دروازه بان دوم در رئال مادرید بازی می کند.
 
ویسه هیچکس را به جز خود مقصر نمی داند و معتقد است، عملکردش افت پیدا کرده و با ترک برمن بعد از هفت سال پربار، تصمیم اشتباهی گرفته است.
 
دروازه بان سابق هافنهایم گفت: تقصیر خودم بود. به قدری حرفه ای نبودم که تکلیفم را با خودم روشن کنم. حالا باید با حقیقت کنار بیایم . یک سال و نیم است بازی نکرده ام.
 
اینکه او چه زمانی دوباره به فوتبال باز خواهد گشت معلوم نیست ولی برای این کارباید وزن کم کند تا دوباره چابکی خود را به دست بیاورد.فرایندی که به خودی خود بسیار سخت و دشوار خواهد بود./ط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما