نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

نباید اسرار نظام به روزنامه ها و روزی نامه ها کشیده شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۵۰۳۱۶
آیت الله سیدصابر جباری گفت: اسرار نظامی سیاسی و فرهنگی نباید فاش شود و به روزنامه ها و روزی نامه ها کشیده شود.
۰
plusresetminus
نباید اسرار نظام به روزنامه ها و روزی نامه ها کشیده شود
به گزارش خبرنگار بلاغ از بهشهر، سیدصابر جباری در خطبه های نماز عید فطر این شهرستان اظهار داشت: اسرار نظامی، سیاسی و فرهنگی نباید فاش شود و به روزنامه ها و روزی نامه ها کشیده شود.
وی افزود: مومنین نباید همه‌ی حرف ها را بازگو کنند، بسیاری از حرف ها ریشه ندارند، امروز تمام مشکلات این است که مسلمین اسرار را فاش کردند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یکی از صفات پیامبر(ص) عفو و بخشش است، یعنی جایی که شما حقی به گردن دیگری دارید، ببخشید و عفو کنید.
امام جمعه بهشهر تصریح کرد: صبر هم یکی از صفات ائمه(ع) است؛ تحمل در فقر و نداری و تحریم اقتصادی و بی انصافی اصناف و شرکت‎های دولتی و غیر دولتی کلان است اما صبر و تحمل مردم مطلوب است.
جباری اضافه کرد: مردم ما در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع کردند، در تحریم اقتصادی هم مردانه و با شکوه از اسلام دفاع کردند که این عزم، ستودنی و قابل تقدیر است.
وی با تأکید بر اینکه نصیحت مشفقانه رهبری را باید به گوش جان سپرد، گفت: رهبر معظم انقلاب می گوید که باید از غزه و فلسطین حمایت کرد و امروز حمایت از مردم بی دفاع غزه یک وظیفه همگانی است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: اسرائیل می گوید کسانی که با دستان خالی و امکانات محدود از وطن، کودک و ناموس خود دفاع می کنند باید خلع سلاح شوند و آمریکا هم تأیید می کند؛ این مانند این است که گوسفند را ببندیم و گرگ را آزاد کنیم؛ در غزه بیش از هزار نفر را کشتند و تمامی تجهیزات و امکانات آنها را از بین بردند، الان هم حرف از خلع سلاح می زنند، آیا این معنای حقوق بشر است؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما