گفت‌وگوی بلاغ با آقای گل سابق لیگ برتر

عیب و عقب ماندگی فوتبال مازندران به زبان فریدون فضلی

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۰۲۵۹
مهاجم سابق نساجی گفت: در مازندران استعداد های زیادی برای کشف شدن وجود دارد ولی متأسفانه مدیر یا مسئول دلسوزی را نمی توان پیدا کرد که وقت بگذارد و با این بچه ها تمرین کند.
۰
plusresetminus
عیب و عقب ماندگی فوتبال مازندران به زبان فریدون فضلی
فریدون فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار داشت: فوتبال خود را از نساجی قائم‌شهر شروع کردم و در تیم های تراکتور، ابومسلم، استقلال اهواز، صبای قم و فولاد سابقه بازی دارم.
وی در خصوص مصدومیت شدیدی که گریبانگیرش شده بود، افزود: در هفته هفتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه حافظیه با تیم برق شیراز بازی داشتیم و در دقایق پایانی با دروازه بان برخورد شدیدی داشتم و متأسفانه پای چپم دچار مصدومیت جدی شد.
مهاجم سرشناس کشور در ادامه بیان داشت: مصدومیتم حتی به پیوند استخوان هم کشیده شد و مدتی هم خانه نشین شدم؛ وضعیتم به قدری شدید بود که کمتر فوتبالیستی را می توان پیدا کرد که با چنین مصدومیتی مواجه شود.
فضلی خاطرنشان کرد: من در تیم شهر خودم، «نساجی» مصدوم شدم و این مصدومیت نزدیک بود منجر به قطع شدن پایم منجر شود ولی مسئولین استانی هیچ توجه ای نکردند.
مهاجم سابق تیم نساجی مازندران با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیون برای پایم هزینه شد، گفت: زمانی که من مصدوم شدم اسماعیل اسماعیلی «سرمربی تیم نساجی» بود، به من قول داد که هزینه عمل و مبلغ قراردادم را از باشگاه می گیرد، متاسفانه او هم به قولش وفا نکرد.
مربی فصل گذشته نساجی مازندران در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات فوتبال مازندران، ابراز داشت: اکثر تیم های مازندرانی مشکل مالی دارند و اکثر تیم هایی هم که هزینه می کنند، ورزشی نیستند.
وی با اشاره به اینکه مدیران غیر ورزشی نمی توانند بازیکنان را درک کنند، عنوان کرد: تیم هایی که مدیر ورزشی توانمند دارند، از لحاظ مالی ضعف هایی دارند و حتی تیم هایی هستند که هیچ کدام‌شان را ندارند، عیب فوتبال مازندران همین است.
فضلی بیان کرد: در مازندران استعداد های زیادی برای کشف شدن وجود دارد ولی متأسفانه مدیر یا مسئول دلسوزی را نمی توان پیدا کرد که وقت بگذارد و با این بچه ها تمرین کند.
آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال ایران در پایان گفت: فصل گذشته کنار نادر دست نشان، کمک مربی نساجی بودم ولی امسال با توجه به شرایط پایم نمی توانم در عرصه مربیگری بیش از حد فعالیت کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲