استیلی مشکلی برای سرمربیگری ندارد

مزایده باشگاه راه آهن برنده نداشت

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۵۰۲۴۵
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: استیلی در حال حاضر سرمربی این باشگاه است و مشکلی از این نظر ندارد.
۰
plusresetminus
بلاغ-صادق رئیسی‌کیا بعد از جلسه مزایده باشگاه راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: طبق آگهی روزنامه همشهری امروز از ساعت 14 تا 16 برنامه مزایده با حضور نمایندگان دادستانی و ابوالقاسم‌پور به عنوان تنها شرکت‌کننده برگزار شد که او به نمایندگی از استیلی در این جلسه مبلغ 8 میلیارد و 150 میلیون را پیشنهاد کرد که با توجه به اینکه این مبلغ با 12 میلیارد فاصله داشت مزایده برنده‌ای نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که راه‌آهن این هفته بازی دارد بنابراین تکلیفش چه می‌شود، اظهار داشت: تازه جلسه تمام شده و من باید نتیجه آن را به استیلی بگویم. بقیه کار و تصمیم‌گیری برعهده دادستان، باشگاه راه‌آهن و استیلی است. به نظرم این تیم باید حفظ شود و در لیگ شرکت کند. بعد هم باید بازیکنان صحبت کنند و نتیجه را به استیلی بگویند که آیا با وجود این شرایط ادامه می‌دهد یا خیر.

مدیرعامل راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا حضور استیلی در باشگاه قانونی است تصریح کرد: به عنوان مالک نه. اما به عنوان سرمربی طبق سازمان لیگ که باید اسامی کادر و بازیکنان را ثبت می‌کردیم مشکلی ندارد ما تیم خوب و ارزانی بسته‌ایم. مالک باشگاه مجموعه دولت با نمایندگی دادستانی است.

رئیسی‌کیا درباره هزینه‌هایی که در این باشگاه برای جذب بازیکنان صورت گرفته عنوان کرد: زمانی که هزینه شد خودم بودم. استیلی نظرش این بود که تعدادی بازیکن جوان به باشگاه بیایند، هزینه‌هایی هم کرده که در این خصوص باید با نماینده دادستان مذاکره کند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد به جز ابوالقاسم‌پور شخص دیگری هم در مزایده حضور داشت اما پشیمان شد، گفت: خیر فقط ابوالقاسم‌پور بود.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه این نقل و انتقالات باعث خارج شدن شما از لیگ نمی‌شود، یادآور شد: تکلیف ما مشخص است همان راه قبلی را می‌رویم. فکر نمی‌کنم بحث مالکیت باعث خارج شدن تیم از لیگ شود. اینکه در آستانه نقل و انتقالات مالکیت هستیم روابط فوتبالی نمی‌گوید که این تیم باید از لیگ خارج شود.

مدیرعامل راه‌آهن در مورد هزینه‌های این باشگاه گفت: قرار است امروز به من اعلام کنند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴