تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۰۱۸۹
سرانجام پس از گذشت حدود یک سال از جنایات گروه تروریستی داعش در سوریه و سپس عراق، اعضای کنگره آمریکا سرانجام به اقدامات این گروه واکنش نشان داده و از تعلل کاخ سفید برای مقابله با این گونه اقدامات انتقاد کردند.
۰
plusresetminus
بلاغ- سرانجام پس از گذشت حدود یک سال از جنایات گروه تروریستی داعش در سوریه و سپس عراق، اعضای کنگره آمریکا سرانجام به اقدامات این گروه واکنش نشان داده و از تعلل کاخ سفید برای مقابله با این گونه اقدامات انتقاد کردند.

به گزارش دیلی کالر، "فرانک وولف"از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به کشتار مردم مسیحی عراق از سوی داعش گفت: داعش در حال انجام نسل کشی مسیحیان عراق است، اما با این وجود کاخ سفید در مقابل آن سکوت کرده است.

بر اساس این گزارش، روزنامه اکونومیست گزارشی را درباره وضعیت شهر موصل منتشر کرده و آورده بود که داعش به مسیحیان شهر موصل هشدار داده که اگر تا تاریخ 18 جولای دین خود را تغییر ندهند آنها را خواهد کشت. این گزارش موجب بروز واکنشهایی در برخی از کشورهای غربی شده که اظهارات وولف نیر در همین راستا است.

این عضو کنگره آمریکا در ادامه با اشاره به این موضوع گفت: این نسل کشی است. "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، چیزی در این مورد نمی گوید. وزارت خارجه آمریکا نیز چیزی نمی گوید. متاسفانه هیچ کسی چیزی در مورد این نسل کشی نمی گوید. برای توقف این نسل کشی ما اقدامات زیادی می توانیم انجام دهیم از قبیل اینکه رئیس جمهور از اقلیم کردستان عراق بخواهد تا از مسیحیان این کشور دفاع نمایند. اقدام دیگری که می توانیم در این راه انجام دهیم دادن کمک های مالی به گروه هایی است که در امر حمایت از گروه های مسیحی مختلف جهان فعالیت دارند.

وولف در پایان گفت: هر شهروند آمریکایی که در مورد این نسل کشی مطلبی را می شنود باید از نمایندگان، سناتورها و حتی کاخ سفید بخواهد تا اقدامی را برای توقف آن انجام بدهند.

این عضو کنگره امریکا در حالی از تعلل کاخ سفید در برخورد با داعش انتقاد می کند که کنگره در روزهای گذشته با تصویب طرحی اعلام کرد که رئیس جمهور حق اعزام نیروی نظامی به عراق برای توقف تحرکات داعش در این کشور را ندارد./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴