تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۵۰۱۸۵
یک نماینده اصلاح‌طلب از طرح شهرداری تهران برای تکریم بانوان کارمند شهرداری برآشفت و گفت: این اقدامات که به استنباط بنده به روز نیست، و ایران اسلامی را از بعد عدالت و آزادی و حقوق بشر زیر سوال می برد. نباید در اولویت کارهای ما قرار بگیرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- کمال‌الدین پیرموذن در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا به شهردار تهران به خاطر اینکه اعلام کرده برای بانوان همکار خود اتاق‌های مستقلی در نظر می‌گیرد حمله کرد و مدعی شد با رفتار سرهنگی نمی‌شود شهرداری را اداره کرد. این اقدامات ایران اسلامی را از بعد عدالت و آزادی و حقوق‌بشر زیر سوال می‌برد.(!)
  دفاع نماینده اصلاح‌طلب از اختلاط زن و مرد

پیر موذن در واکنش به حمایت شهردارتهران از تفکیک جنسیتی دراین نهاد به دلیل آنچه داشتن غیرت دینی ذکر می شود گفت: انسان باید از پلیس درون بترسد و این اقدامات که به استنباط بنده به روز نیست، و ایران اسلامی را از بعد عدالت و آزادی و حقوق بشر زیر سوال می برد. نباید در اولویت کارهای ما قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه کارمندان خانم به حجب و حیا و مسائل ارزشی پایبند هستند، افزود: غیرت و حجب و حیای بانوان ایرانی بسیار بالاتر از آن است که عوض کردن اتاق‌هایشان تاثیری در این اخلاق داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات را از ضرورتهای جامعه نمی دانم، افزود: ضرورت‌های جامعه حل مشکلات اقتصادی، محیط زیستی و ترافیکی است و برای مثال شهردار تهران بهتر است به جای این کارها فاضلاب پردیس را پیگیری کند که اگر این آلودگی فاضلاب به سفره های زیر زمینی رسوخ کند آب سالم تهران متاسفانه آلوده خواهد شد ودیگر آثاری از شهر سالم نخواهد بود.
بهانه دست دشمنان ندهیم

پیر موذن با تاکید براینکه در کشوری که برگرفته از جمهوری اسلامی است باید به دیدگاه مردم بها داده شود، افزود: مردم شاید خیلی اینگونه اقدامات را جزو ضروریات شهرداری ندانند و خواهشم این است طوری عمل کنند که بهانه دست دشمن و مخالفان نظام که آزادی و حقوق زنان را رصد می کنند ندهند.

این نماینده شبه اصلاح‌طلب آنگاه در اظهاراتی بی‌ارتباط به شهرداری گفت: اولویت باید تحقق حماسه اقتصادی و حل مشکلات بیکاری جامعه باشد و با توجه به اینکه در سطح خیابانها آثار زیانبار بیکاری زنان را در مسائل اجتماعی می‌بینیم، دولت و مجلس همت کنند اشتغال زنان را حل کنند.

پیرموذن همچنین مدعی شد این اقدامات مقابل نظر رئیس‌جمهور است و «نمی‌دانم چه اراده‌ای است که می‌خواهند در قبال اظهارات رئیس‌جمهور صف‌آرایی کنند». او توضیح نداده که مگر رئیس‌جمهور جایی از اختلاط زن و مرد و عدم حفظ حرمت بانوان در محیط‌های کاری مختلط دفاع کرده است؟!

با توجه به جنجال رسانه‌های بیگانه علیه اقدامات بجای شهرداری تهران جای سوال است که آیا این نماینده مدعی اصلاحات دیلماج رسانه‌های ضدانقلاب بیگانه شده است؟/آ  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴