تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۵۰۱۷۶
نباید مدیر ارشد یک شهرستان بگذارد، به راحتی امکانات شهرش به شهر دیگری انتقال یابد.
۰
plusresetminus
سیستم نوین خودانتقادی مدیران مازندرانی/ترکیب دفاعی فرماندار ساری تقویت شود
به گزارش بلاغ، فرماندار ساری در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مرکز استان مازندران خبر از انتقال کمپ ترک اعتیاد بانوان این شهرستان به دیگر شهر استان خبر داد.
وی در این خبر به محل انتقال این مرکز اشاره‌ای نکرد ولی انتقادش از انتقال این مرکز به نوعی شبیه به نوش داروی بعد از مرگ سهراب بود، به دو دلیل؛ دلیل اول اینکه آیا واقعاً فرماندار ساری در جریان انتقال این مرکز به دیگر شهر استان نبود؟!
دلیل دوم اینکه اگر واقعاً جواد واحدی در جریان کارهای اداری انتقال این مرکز نبود، باید در توان و کارایی این فرماندار، شک کرد.
و اگر هم آقای فرماندار در جریان این موضوع قرار داشت و نتوانست جلوی این انتقال این مرکز را بگیرد، باز هم در نوع خود جای سوال دارد و باید وی پاسخگو باشد، نه اینکه خودش هم به صف منتقدین بپیوندد.
شاید مسئولان انتقال دهنده این کمپ به این نتیجه رسیدند که دیگر وجود این مرکز برای ساری نیازی نیست و دیگر هیچ بانویی در مرکز استان راه فلاکت و اعتیاد را در پیش نمی‌گیرد.
اگر مسئول ارشد شهرستان ساری به این نتیجه رسید که نیاز است در مرکز استان، این مرکز دائر باشد، می‌شود با رایزنی و با صحبت با مسئولان هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نسبت به ایجاد این مرکز اقدام کرد ولی انتقاد از انتقال این مرکز پس از اتمام کار، جای تعجب دارد.
نباید مدیر ارشد یک شهرستان بگذارد، به راحتی امکانات شهرش به شهر دیگری انتقال یابد.
گفتنی است فرماندار ساری، یکی از فرمانداران سخت‌کوش و پرتلاش استان است، که از زمان تصدی مسئولیتش، به خوبی توانسته ایفای نقش کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴