تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۵۰۱۴۶
«لیونل مسی » ستاره آرژانتینی تیم بارسلون اسپانیا، اخبار منتشر شده مبنی بر حمایت مالی وی از رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- چند روزی است که خبری مبنی بر حمایت یک میلیون دلاری لیونل مسی از رژیم اشغالگر قدس در فضای مجازی منتشر شده و عکس هایی نیز با همین مضمون در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این در حالی است که این بازیکن تیم ملی آرژانتین از روزنامه منتشر کننده این خبر شکایت کرده است.

روزنامه کمپتیتور (LeCompetiteur) فرانسه بر روی صفحه اجتماعی توییتر خود فاش کرد که « لیونل مسی » قصد شکایت از این روزنامه را دارد.

لیونل مسی تصریح کرد: این روزنامه فرانسوی با نشر اکاذیب مبنی بر کمک یک میلیون یورویی از سوی من به اسراییل به من تهمت زده است.

روزنامه یادشده پیش از این از کمک یک میلیون یورویی لیونل مسی به رژیم صهیونیستی بخاطر صعود تیم آرژانتین به دیدار نهایی جام جهانی 2014 خبرداده بود. این خبر موجب خشم مسلمان بویژه در کشورهای عربی از لیونل مسی شد.
  مسی حمایت از رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد/ نمی‌توان با دولتی که کودکان را می‌کشد، همدردی کرد
اما مسی همه این اخبار را تکذیب و تاکید کرد که از روزنامه فرانسوی به دلیل هتک حیثیت، شکایت خواهد کرد. 

به گزارش مشرق، مسی تصریح کرد: نمی‌توان با دولتی که کودکان را می‌کشد، همدردی کرد. من هرگز به رژیم صهیونیستی کمک نکرده ام و کمک های من فقط برای توسعه بیمارستان ها، مدارس و مردم فقیر جهان اختصاص دارد.

برخی سایت های مصری و آفریقایی نیز از کذب بودن خبر کمک لیونل مسی به رژیم اشغالگر قدس خبر داده اند. این سایت های عربی اعلام کرده اند پیگیری هایشان برای صحت این خبر به جایی نرسیده و متوجه شده اند که یک روزنامه فرانسوی به دروغ این خبر را منتشر کرده است. رونامه کلارین آرژانتین هم به نقل از مسی نوشت: من پدر هستم و احساس پدرانه را به خوبی درک می‌کنم. نمی توانم با کشوری که کودکان را به راحتی می‌کشد همدردی کنم./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴