تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۵۰۰۷۳
متخصص بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: هیچ کم‌کاری توسط تیم درمانی خانم 24 ساله تالاسمی که در این بیمارستان از دنیا رفت، نشد.
۰
plusresetminus
بلاغ- یکی از نزدیکان  زن جوانی مبتلا به تالاسمی،  پس از مرگ وی در بیمارستان یاسوج پزشک جراح را مورد حمله خونین قرار داد.در این اقدام خشن، استخوان چشم پزشک شکسته شد.

متخصص بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: هیچ کم‌کاری توسط تیم درمانی خانم 24 ساله تالاسمی که در این بیمارستان از دنیا رفت، نشد.

دکتر «محمدحسین حسین‌پور» با اشاره به حادثه پیش آمده برای پزشک متخصص در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار کرد: مشکلاتی که در شهر یاسوج وجود دارد باعث می‌شود پزشکان بومی استان انگیزه‌ای برای ماندن و ارائه خدمات نداشته باشند.

متخصص بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار کرد: پزشکانی مانند ملک‌حسینی‌ها، نیک‌اقبالی‌ها و بسیاری دیگر از پزشکان برجسته بومی استان کسانی بودند که در سال‌های اخیر از استان خارج شدند و در دیگر استان‌ها به ارائه خدمات مشغول هستند.

وی عنوان کرد: این‌که یک پزشک متخصص توسط یکی از همراهان این زن بیمار مورد ضرب و شتم و شکستگی استخوان چشم شده باعث تأسف است و امیدواریم امنیت پزشکان ما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حسین‌پور ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تنها بیمارستانی است که مردم به صورت گروهی در اینجا حضور پیدا می‌کنند و متأسفانه محل درگیری، تجمع و داد و فریاد و ایجاد ناامنی همراهان بیماران شده است.

متخصص بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تصریح کرد: این بیمار تالاسمی مبتلا به قند خون و درصدی سنگ کیسه صفرا بوده است و ما با بررسی شرایط بیمار انجام عمل جراحی برای وی را مضر شناخته و به صلاح بیمار ندانستیم.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را برای نجات بیمار انجام دادیم اما متأسفانه بیمار درگذشت./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴