تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۹۷۶۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه چیز حکایت از نوعی بیداری می‌کند، گفت: روزی جوانان فلسطینی دنبال سنگ بودند اما امروز با راکت‌های خود فرودگاه بن‌گوریون را تعطیل می‌کنند و این نشانه بیداری است.
۰
plusresetminus
بلاغ-
غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در میدان فلسطین تهران با اشاره به افرادی که در سال 88 شعار «نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران » سر می‌دادند، اظهار داشت: دیگر شرمساری و ننگ از این بالاتر نیست. در واقع آنها آن روز اعلام کردند ما انسان نیستیم.
 
وی ادامه داد: کسانی که در میدان هفت تیر تابلوی نه غزه و لبنان در دست گرفتند نه تنها دوریشان از  مسلمانی را نشان دادند بلکه دور بودن خود از انسانیت را نیز اعلام کردند.
 
حداد عادل با بیان اینکه فجایعی در غزه رخ می‌دهد که دل هر انسانی را به درد می‌آورد خاطرنشان کرد: آقایان آن روز این شعار را دادند و امروز که اوضاع غزه را دیدند دنبال ماله‌کشی هستند ولی اگر به فکر هستند باید فردای همان روز اعلام موضع می‌کردند نه حالا.
حداد عادل تاکید کرد: غربی‌ها دنبال منافع خودشان هستند و اگر پشتیبانی از رژیم صهیونیستی به ضررشان باشد خاموش می‌شود. این امواج انسانی که در دنیا برپا می‌شود یک تهدید جهانی برای منافع غرب محسوب شده و موثر است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه چیز حکایت از نوعی بیداری می‌کند، گفت: روزی جوانان فلسطینی دنبال سنگ بودند اما امروز با راکدهای خود فرودگاه بن گوریون تعطیل می‌کند و این نشانه بیداری است./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴