تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۹۷۵۱
دبیر عالی شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه در جهان اسلام بازیگرانی وجود دارند که به جای ایجاد اتحاد و انسجام به دنبال ساکت گذاشتن این وضعیت هستند.
۰
plusresetminus
بلاغ-علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: امروز کسانی که در غزه مقاومت می کنند فرزندان روز قدس هستند و پیام امام راحل را به خوبی درک کرده و غزه را به دژ محکمی تبدیل کرده‌اند.
وی افزود: جنایات ددمنشانه رژیم‌صهیونیستی خون مسلمانان را به جوش آورده و آنان برای حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه حضوری باشکوه و گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس داشتند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی بر لزوم وحدت و انسجام مسلمانان تاکید کرد و گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند راه مقابله با تجاوز دهشتناک رژیم غاصب اشغالگر قدس دل بستن به مجامع بین‌المللی است و ساکتین نیست و خود مسلمانان باید اقدامی اساسی در این زمینه به عمل آورند.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: مردم به پیام رهبری بار دیگر لبیک گفتند و حضوری گسترده در این مراسم داشتند.
شمخانی گفت: جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس عاملی دیگر برای حضور همگان در این مراسم شده و خون مسلمانان را به جوش آورده است.
وی اظهار امیدواری کرد: جهان اسلام چاره‌اندیشی اساسی و جدی در این زمینه به عمل آورند و ساکتین نیز اقدامی صورت داده تا در نهایت شاهد خلاص شدن مردم غزه از محاصره باشیم.
وی با اشاره به تفاوت‌های روز قدس سال 58 و 93 اظهار داشت: این دو روز تفاوت‌های زیادی با هم داشته که از جمله آن فهمیدن همگان به جنایتکار بودن رژیم‌صهیونیستی و حمایت بی‌چون و چرای استکبارجهانی از این رژیم است.
شمخانی با بیان اینکه وحدت و اتحاد مهم ترین راهکار برای رسیدن به این هدف مهم است، گفت: متاسفانه در جهان اسلام بازیگرانی وجود دارند که به جای ایجاد اتحاد و انسجام به دنبال ساکت گذاشتن این وضعیت هستند/ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما