تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۹۷۴۹
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که دیگر ملت ها راهپیمایی، تظاهرات، صدور بیانیه و ارسال کمک های مالی را حداقل اقدامات برای حمایت از فلسطین می دانند، اظهار کرد: جوانان جبهه شرقی اسلام آماده اند با عبور از این مرحله برای آزادسازی قدس به فلسطین اعزام شوند.
۰
plusresetminus
بلاغ-سردار محمدرضا نقدی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بجنورد با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه و به شهادت رسیدن و زخمی شدن هزاران نفر از زنان و کودکان بی گناه فلسطینی، ضمن محکوم کردن این جنایت ها، افزود: ریخته شدن خون مردم مظلوم فلسطین سبب رسوا شدن ماهیت جوامع به اصطلاح حقوق بشری و کشورهای مدعی حمایت از مردم جهان می شود.
به گفته وی این خون‌ها علاوه بر این که کشورهای مستکبر غربی را رسوا می کند، سران دولت های عربی و مرتجع منطقه را نیز رسوا می کند.
سردار نقدی اضافه کرد: آن فردی که خود را خادم حرمین شریفین می داند باید بداند که خون ملت مظلوم فلسطین او را رسوا می‌کند چرا که در برابر جنایت های اسراییل غاصب و قتل عام کودکان بی گناه فلسطینی نه تنها برای مقابله با آنها اقدامی نمی کند بلکه از مرحله سکوت کردن نیز گذشته و به حمایت از رژیم اسراییل می پردازد.
وی اظهار داشت: ریخته شدن خون مردم بی گناه فلسطین در اثر جنایت های اسراییل منافقان و گروه های تروریستی تکفیری مدعی حمایت از مسلمانان را نیز رسوا می‌کند چرا که این گروه ها راهپیمایی روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را حرام اعلام کرده و آنها را به سکوت و خویشتن داری دعوت می کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: شهادت کودکان فلسطینی نشان داد که این گروه های مدعی حمایت از مسلمانان نه تنها یک اعتقاد دینی و سیاسی ندارند بلکه بازیچه دست آمریکا و اسراییل در منطقه برای تفرقه افکنی در بین مسلمانان هستند.
به گفته وی راه چاره در برابر این جنایت ها افزایش بیداری ملت های مسلمان است چرا که هر چقدر بیداری اسلامی در منطقه افزایش یابد این خون ها کمتر ریخته می شود.
سردار نقدی اضافه کرد: امروز صهیونیست ها با استفاده از رسانه ها و جادوی رسانه ای سه محور مخدوش کردن حق و باطل، مفسده انگیزی و تفرقه افکندن بین امت اسلام را دنبال می کنند.
وی تصریح کرد: امروز امت اسلام قربانی جریان صهیونیسم رسانه ای است و این رسانه ها شبانه روز در پی برافروختن آتش تفرقه و اختلاف در بین ملت های مسلمان و پیروان مذاهب مختلف اسلامی هستند.
به گفته سردار نقدی آن چه که باعث شده تا 1.5 میلیارد مسلمان نتوانند از پس چند میلیون صهیونیست کافر بربیایند همین تفرقه انگیزی است.

وی اضافه کرد: اما با این وجود مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر هجمه اسراییل افسانه شکست ناپذیری این رژیم منحوس را خدشه دار کرده و آنها را رسوا کرد چرا که ارتشی که در تبلیغات چهارمین ارتش مجهز و بزرگ دنیا معرفی می شود در برابر سلاح های اندکی که در اختیار مقاومان فلسطینی است؛ زمین گیر شده است.
سردار نقدی تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین در برابر اسراییل حجت را بر امت اسلام تمام کرده و اگر ارتش و ملت مصر و اردن آماده حضور در جبهه های نبرد مستقیم علیه اسراییل نیستند امروز جبهه شرقی اسلام با بیش از 40 میلیون رزمنده آماده است تا با اعزام به سرزمین های اشغالی علیه اسراییل بجنگند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که دیگر ملت ها راهپیمایی، تظاهرات، صدور بیانیه و ارسال کمک های مالی را حداقل اقدامات برای حمایت از فلسطین می دانند، اظهار کرد: جوانان جبهه شرقی اسلام آماده اند با عبور از این مرحله برای آزادسازی قدس به فلسطین اعزام شوند.
به گفته وی فجایع این روزهای فلسطین مسأله ای است که پاسخ آن از راهپیمایی و تظاهرات و بیانیه گذشته و باید فکری برای آن کرد، باید راهی به مرزهای فلسطین پیدا کرد و این کار را به اذن پروردگار انجام خواهیم داد.
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین بر پیگیری دیپلماتیک اجرای طرح مقام معظم رهبری برای برگزاری رفراندوم در فلسطین در بین تمامی ساکنان آن منطقه از سوی دولت و دستگاه دیپلماسی کشور تاکید کرد.
وی همچنین از دولت خواست تا برای مسلح کردن جوانان فلسطینی ساکن در کرانه باختری لایحه ای برای تخصیص بودجه به مجلس شورای اسلامی بفرستد تا ایران به صورت رسمی برای تسلیح ساکنان فلسطینی کرانه باختری اقدام کند.
سردار نقدی از جوانان اردنی نیز خواست تا مسیر را برای رساندن سلاح به مجاهدان کرانه باختری توسعه دهند هر چند که شاید سران حکومت آنها موافق این اقدام نباشند./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴