تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۹۷۴۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حامیان شعار «نه غزه نه لبنان» به قربانگاه آرمان‌های انقلاب رفتند گفت: یاران دیروز و غافلان امروز انقلاب حضور گسترده هم غزه و هم لبنان را در دفاع از مردم مطلوم فلسطین بشنوند.
۰
plusresetminus
بلاغ-
محمد حسن صفار هرندی عضومجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی روز قدس یکباردیگر نشان داد که آْنان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان‌های امام (ره) کوتاهی نخواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: رسوایی شعار نه غزه نه لبنان از قبل نیز روشن بود اگر چه کسانی که زمینه‌ساز طرح آن شعار بودند، یاران دیروز و غافلان انقلاب بودند که 10 سال پیش شعار مقاومت اسلامی را بلندتر از دیگران فریاد می‌زدند.
صفارهرندی ادامه داد: حال امروز این افراد به خاطر منافع زودگذر و جمع کردن آراء افرادی که نسبت با اعتقادات آنان نداشتند، متوسل به کسانی شدند که شعارشان نه غزه نه لبنان بود.
وی تصریح کرد: گناه یاران دیروز انقلاب و غافلان امروز این است که برای افزایش وزن خودشان به جایی متوسل شدند که نمی‌توانستند تا آخر خط با آنان بروند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروزه همان افرادی که در توجیه شعار نه غزه نه لبنان گفتند این شعار به خاطر عصبانیت از بعضی روش‌ها بود امروز اطلاعیه می‌دهند که انتخاب شعار نه غزه نه لبنان به آنان انتصاب ناروایی است.
صفار هرندی با اشاره به لزوم پایداری در اهداف انقلاب گفت: خدا را شاکریم که این افراد یکبار دیگر ایمان آوردند اما خدا کند در این مسیر پایدار بماننند نه اینکه تا زمانی که احساس کردند وزنشان به افکار عمومی کم شده است متوسل به اغیار شوند. چرا که دشمنان انقلاب آنان را به قربانگاه آرمان‌های انقلاب می‌برد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت احمدی نژاد با اشاره به نتیجه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: یکی از نتایج حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس این است که در زمان کوتاهی نتیجه یک عمل غیر صالح برملا شد و افراد را وادار به بازپس گرفتن  ادعاهای انحرافی سابقشان شد.
صفار هرندی در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم از این که کسانی که روزی ضد انقلاب را همراهی کردند امروز با شعار هم غزه و هم لبنان از آنان تبری می‌جویند./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴