تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳
کد مطلب : ۴۹۵۹۵
خون ها از شنیدن نام غزه به جوش می آید و جان‌ها به قلیان می افتد؛ دل هر انسانی با آگاهی از فجایع این روزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه به درد می آید؛ مهم نیست که اهل کجا باشد و یا اینکه پیرو چه دینی باشد، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ظلم به همه بشیریت است.
۰
plusresetminus
هم نوا با آه بی پناه ترین طفلان قرن بیست و یکم
به گزارش بلاغ، مطالبی که در ادامه می آید گزیده ای از حرف های مسئولان، نخبگان و بیانیه های منتشره در چند روز اخیر رسانه های مجازی استان مازندران است.
پیام مشترک نماینده ولی فقیه «آیت الله نورالله طبرسی» و استاندار مازندران «دکتر ربیع فلاح»
در این پیام آمده است: روز قدس امسال اما اهمیت ویژه‌ای دارد در حالی که دشمنان قسم خورده اسلام به دست مزدوران خود و به نام اسلام دست به جنایات فجیعی در بلاد اسلامی زده و سعی در ایجاد فتنه و تفرقه در میان مسلمانان دارند و همزمان بار دیگر ماشین جنگی و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در ماه مبارک رمضان به راه افتاده و با کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع غزه ددمنشی خود را به جهانیان نشان می‌دهد.
طبرسی و فلاح ادامه دادند: حضور مؤمنانه و آگاهانه ملت‌های آزاده جهان به ویژه مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز قدس، توطئه فتنه‌گران را به فضل الهی نقش بر آب ساخته و آنان را دچار ندامت و یأس خواهد کرد.

آیت الله سیدصابر جباری «نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری»
این مسئول بیان داشت: دیدگان اشکبار میلیون ها مسلمان، نظاره گر اهانت صهیونیست های جنایتکار و زمین خوار به حریم مقدس نخستین قبله گاه مسلمانان است.
امام جمعه بهشهر گفت: جهانیان یقین دارند که فلسطین تنها یک سرزمین نیست بلکه عصاره تاریخ، تمدن و فرهنگ بشری است، زیرا فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.
وی افزود: روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که از یک سو در مکتب والای اسلام به این موضوع بسیار توجه شده و از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی بر این اساس استوار است.

آیت الله علی معلمی «نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری»
این مسئول گفت: باتوجه به اتفاقات اخیر و کشتار جمعی مردم فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل، برپایی راهپیمایی روز قدس با جدیت و با اهمیت بیشتری باید برگزار شود.
وی با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر جنایات اسرائیل بیان کرد: اسرائیل با آواره کردن مردم غزه تصمیم بر سرکوب مقاومت آنها را دارد، اما این مردم با قدرت در برابر ظلم اسرائیل ایستادگی می‌کنند.
امام جمعه قائم‎شهر اذعان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین عاجز است، چراکه تمامی مسلمانان جهان اسلام در روز قدس به صحنه می‌آیند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.
وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل را در جریانات اخیر غزه حمایت می‌کند و از جنایات اسرائیل در مقابل مردم بی دفاع غزه خوشحال است.
عضو خبرگان رهبری در پایان از مسئولین شهرستانی خواستار برقراری نظم در راهپیمایی روز قدس شد تا شهروندان قائم‎شهری نسبت به سال‌های قبل حضور گسترده‌تری در برگزاری راهپیمایی روز قدس و همچنین اقامه نمازجمعه داشته باشند.

ناصر شکریان «مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران»
این مسئول ضمن اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمایت مستقیم شیطان بزرگ آمریکا و دیگر کشورهای استکباری در سکوت معنادار بعضی کشورهای هم‌پیمان عربی حقوق بشر را فقط منهای مردم مظلوم فلسطین تصور می‌کنند و در سکوت مجامع بین‌المللی به کشتار و جنایات خود ادامه می‌دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به موضع‌گیری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی تاکید کرد: همه اقشار مردم، احزاب و گروه‌ها با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین و  جنایات ددمنشانه اسراییل را محکوم و اعلام انزجار خود را به گوش همه جهانیان خواهند رساند.

محمود مشایخ «امام جمعه نوشهر»
این مسئول تصریح کرد: روز قدس نقشه فلسطین را احیا کرد و امروز به برکت روز قدس تمامی دنیای غیر اسلام نیز به مظلومیت مردم فلسطین و غزه پی‌برد و امروزه همه فریاد حق‌خواهی برای مردم فلسطین سر می‌دهند.
وی هدف رژیم صهیونیستی از حملات وحشیانه به غزه را تضعیف مقاومت و نابودی موشکهای حماس دانست و عنوان کرد: وعده خداوند حق است و مطمئناً مظلوم همیشه پیروز است.
امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال در روز قدس با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه نسبت به سال‌های گذشته شرایط ویژه‌تری دارد اظهار داشت: باید با حضوری پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس همدردی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کرد.

سیداحمد حسینیان «مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور»
این مسئول روز قدس را یکی از ارزشمندترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: از روز نامگذاری تاکنون، بسیاری از دولت‌های غربی و اروپایی با صرف هزینه‌های هنگفت سعی کردن تا این روز به فراموشی برود و یا فقط در ایران محدود شود اما نه تنها در این راه موفق نشدند بلکه روز به روز بر عزت مردم فلسطین و جهان اسلام افزوده شد.
حسینیان اهتزاز پرچم فلسطین بر اوج قله جهان اسلام را از جمله خواسته‌های انسان‌های آزادیخواه جهان عنوان کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور در پایان اذعان داشت: حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان امسال، پرشور‌تر از هر سال و گسترده‌تر از هر زمانی خواهد بود.

محمدمهدی راشدی‌نوری «امام جمعه چالوس»
این مسئول بیان داشت: مردم مسلمان و روزه‌دار چالوس نیز با حضور در صفوف به ‌هم فشرده راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهند داد هرگز دست از حمایت مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه برنخواهند داشت و تا پای جان در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.
راشدی با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که با مقاومت‌های ملت فلسطین و حمایت‌های مسلمانان جهان، رژیم اشغالگر قدس رو به ضعف و زوال است.
وی گفت: روز قدس نقطه عطفی برای واکنش امت بزرگ اسلام و آزادی‌خواهان جهان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه آمریکا از این رژیم و مهم‌تر از همه سکوت معنادار شماری از کشورهای عربی و کوتاهی مجامع بین‌المللی است.

بیانیه تشکل‌های مختلف بابل
ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه این حرکات ضد انسانیت را محکوم کرده و امیدواریم با ظهور  امام زمان (عج) صفحه روزگار از وجود تمام جنگ افروزان منفور به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی پاک شده و زمینه برای تحقق حکومت جهانی حضرتش فراهم آید.
این بیانیه به امضای هیئت یافاطمه الزهر (س) بابل، هیئت محبان فاطمه الزهرا(س) بابل، هیئت عشاق الرضا(ع) بابل، کانون فرهنگی هنری کوثر، موسسه فرهنگی هنری سحر علوی مازندران، مجتمع فرهنگی مذهبی فاطمه الزهرا بابل، جبهه ایمانی بنیان مازندران، کانون پایداری صرخه بابل،آستانه مقدس امامزاده عبدالله بابل،پایگاه بسیج شهیدان‌الله وردی حکیم آباد بابل، هیئت عاشقان امام حسن مجتبی علیه السلام فریدونکنار، موسسه فرهنگی بوی خاک جویبار، کانون فرهنگی شهید رضا کاکو، کانون فرهنگی شهدای فقیه محله جویبار، کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی جویبار، پایگاه خبری تحلیلی جویباران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان بابل، حزب‌الله سایبری شهرستان بابل، آستان مقدس پیرعلم، کانون فرهنگی شهید روح اللهی، کانون فرهنگی و مذهبی زلال،هیئت عاشقان اهلبیت،دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بابل،جنبش مردمی حامیان فیلم‌های ارزشی شهرستان بابل، هیئت محبان المعصومین بابل،هیئت امنا مرقد علامه سعیدالعلما،مجتمع فنی فوق تخصصی مشکاه رایانه،آستانه مقدس امامزاده قاسم بابل،هیئت مذهبى شهید گمنام دانشگاه فرهنگیان مازندران، هیئت بیت العباس علیه‌السلام بابل،هیئت انصارالحسین قهاریه بابل،کانون فرهنگی شهید مصطفی‌پور، پایگاه بسیج شهید شافعیان سبزه میدان، آستانه مبارکه امامزاده یحیی بابل،پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید بزاز بابل،کانون فرهنگی روح‌الله بابل، هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی بابل، پایگاه بسیج مسجد گلشن، هیئت باب الحوایج تکیه سر حمام میرزا هادی،شورای هیئت مذهبی شهرستان بابل، بنیاد علمی فرهنگی حیات، هیئت روضه الحسین بابل، هیئت محبان ابوالفضل (ع)بابل،پایگاه بسیج شهیدان بذری،هیئت محبان المهدی بابل،هیئت محبین امام حسین بابل، بسیج اتحادیه خواربار لبنیات بابل، کانون فرهنگی تبلیغی فاتح ساری، هیئت الشهدای بابل،ا نجمن فعالان فرهنگی شاهد و ایثارگر بابل، مجمع فرزندان نخبه شاهد شهرستان بابل،انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران رسیده است.

کمیل قاسمی «قهرمان کشتی جهان»
دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن، با ذکر جمله‌ای از پیامبر بزرگ اسلام (ص) که فرمودند: «هر کس صدای امدادخواهی مظلومی را بشنود و پاسخ او را ندهد، مسلمان نیست» به سکوت معنادار سران برخی کشورهای عربی و نیز حمایت کشورهای غربی مدعی حقوق‌بشر اشاره کرد و افزود: ننگ سکوت در برابر حملات وحشیانه به مردم بی‌دفاع غزه، تا ابد گریبانگیر سران مرتجع عربی و مدعیان دروغین حقوق بشر باقی می‌ماند.
کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن حملات وقیحانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم، خواستار اقدام همه‌جانبه تمامی عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان جهان برای توقف فوری این جنایت‌ها از سوی رژیم غاصب صهیونیستی شد.

بیانیه خبرنگاران نوشهر در محکومیت نسبت به کشتار مردم مسلمان غزه
جامعه خبرنگاران شهرستان نوشهر ضمن محکومیت شدید نسبت به کشتار کودکان و زنان و مردان مسلمان و بی دفاع غزه و خواستار توقف جنگ در غزه، خواهان محاکمه و اشد مجازات هر چه سریع‌تر سران رژیم جعلی اسرائیل و هم‌پیمانانش در دادگاهی صالح و بی‌طرف جهانی هستند تا علاوه بر آنکه این سران خون آشام و وحشی قرن حاضر به سزای اعمال وحشیانه و بی‌رحمانه خود برسند، شاهد جهانی مملو از صلح و دوستی و وحدت و برابری و برادری باشیم.
همچنین جامعه خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری شهرستان نوشهر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت همه جانبه از مردم مسلمان غزه، همچون همیشه نسبت به پوشش اخبار و تصاویر این روز بزرگ نیز اهتمام ویژه‌ای داشته و بدین طریق به بنگاه‌های خبری دروغ پراکنی غرب و استکبار جهانی اعلام می‌دارند که به‌عنوان افسران رسانه‌ای در خط مقدم جنگ نرم با رسانه‌های دروغگوی غرب که اخبار واقعی جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه را وارونه جلوه می‌دهند در آشکار و رسوا کردن دروغ‌های خبری آنها همچون همیشه با قدرت و روحیه بسیجی خواهیم ایستاد.

محمدناصر زندی «فرماندار چالوس»
این مسئول تصریح کرد: مردم شهرستان چالوس در این روز با حضور گسترده خود بار دیگر همراه و همگام با سایر ملت ایران مشت‌های آهنین خود را بر دهان استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل  می‌کوبند.
وی با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد جهانی مسلمانان بر ضد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، تصریح کرد: این روزها شاهد کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا و برخی کشورهای عربی هستیم که دل هر انسان مسلمان و آزاده‌ای را به درد می‌آورد و بنابراین راهپیمایی روز قدس امسال باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد تا جهانیان بدانند که مردم غزه و فلسطین هرگز تنها نیستند.

حسین نیازآذری «نماینده مردم بابل در مجلس»
این مسئول با اشاره به اینکه خونریزی‌های ناشی از حملات موشکی اسرائیل به نوار غزه، گفت: روز قدس امسال، در دفاع از مظلومان فلسطین، محکم‌تر و پرشورتر از همیشه در راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا یکبار دیگر به همه کسانی که مخالف اسلام و مخالف مبارزه به حق مسلمانان فلسطین هستند بفهمانیم که مسلمانان جهان دارای وحدت بوده و در راستای مقاومت مردم فلسطین، از صدای واحد «مرگ بر اسرائیل» برخوردار هستند.
نیازآذری با بیان اینکه مردم مازندران، مردم انقلابی و ولایی هستند و همواره در همه صحنه‌های انقلاب، حضور فعال داشتند، بیان کرد: از مردم مازندران درخواست داریم این بار هم مانند همیشه در صحنه حضور داشته و از حقوق مسلمانان فلسطین دفاع کنند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری «نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس»
این مسئول با بیان اینکه تا پیروزی مردم فلسطین و حزب‌الله از پای نمی‌نشینیم، خاطرنشان کرد: حزب‌الله جواب جنایت‌های رژیم صهیونیستی را خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه سکوت در مقابل نسل‌کشی اسرائیل غاصب، خیانت به روح انسانیت و آزادگی است،گفت: جوامعی که ادعای حقوق بشر دارند پاسخ دهند که آیا حقوق بشر فقط ویژه برخی خودخواهی‌های آنها است یا شامل مردم فلسطین هم می‌شود.
نماینده مردم ساری و میاندورود، خاطرنشان‌کرد: مردم همیشه در صحنه ایران و به ویژه مردم مازندران تا پیروزی قدس از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

سیدهادی حسینی «نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس»
این مسئول با بیان اینکه ما هم به تاسی از امام راحل، رهبری انقلاب و مردم ایران، برای حمایت از مظلومیت مردم غزه، فلسطین و لبنان و همه کشورهای مظلوم دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم، یادآورشد: امیدواریم ثواب سه دهه روزه داری در ماه رمضان نتیجه‌ بخش روز قدس باشد.
وی با اشاره به اینکه مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف ادامه دارد، گفت: وحدت مسلمانان در روز قدس، بیشتر از همیشه و دیگر مناسبت‌ها نمایان می‌شود و استکبار از این وحدت مسلمانان هراس دارد.
حسینی تصریح‌ کرد: جامعه بین‌الملل در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، چشم‌ها را بسته و گوش‌هایش هم کر شده است.

مهدی تقوی «قهرمان کشتی جهان»
دارنده چهار مدال طلای جوانان و بزرگسالان جهانی کشتی آزاد با بیان اینکه بدن‌های تکه پاره شده  کودکان و زنان و افراد بی‌دفاع فلسطینی در برابر بمباران رژیم صهیونیستی قرار دارد، افزود: جنایات رژیم اسرائیل در فلسطین در سکوت افراد مدعی جهانی در حال انجام است.
وی با انتقاد از آمریکا و سران غرب و با بیان اینکه آنان اجیر شده صهیونیسم هستند، خاطرنشان کرد: معیار حقوقی و انسانی فجایع اسرائیل در نزد امریکا و غرب جای سوال دارد و آنان پاسخی در برابر افکار عمومی آزادی‌خواهان جهان ندارند.

احمد توکلی «شهردار رویان»
این مسئول بیان داشت: شهروندان رویانی هم در روز جمعه همراه و همگام با ملت شریف ایران با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی  روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و انزجار خود را علیه صهیونیست جنایتکار اعلام می‌کنند.
وی با اشاره به زمان و مسیر راهپیمایی در رویان گفت: راهپیمایی مردم رویان از ساعت 11 صبح جمعه از مقابل مسجد جامع(گلزار شهدا) این شهر آغاز و تا میدان الغدیر ادامه می‌یابد و در مسیر برگشت از داخل بازار حرکت و در انتها به گلزار شهدا مراجعت می‌کنند.
 شهردار رویان با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام شمس‌الدین نوری شیرازی از روحانیون منطقه گفت: راهپیمایی روز قدس در رویان جداگانه و مستقل برگزار می‌شود.

قاسم احمدی لاشکی «نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس»
این مسئول تصریح کرد: زمانی که داعش در عراق مشغول کار شد، اشغالگران از این فضا استفاده کرده و در غزه به بهانه سه نفر از اسرائیلی‌ها این فضای نکبت بار را در جهان رقم زدند.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روز قدس امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته است، اظهار داشت: وظیفه ما در روز قدس بسیار سنگین است و باید حضور جدی‌تر و پررنگ‌تری در این روز داشته‌ باشیم.
احمدی لاشکی ادامه داد: در روز قدس باید پیام مظلومیت فلسطین را به جهانیان برسانیم.
وی با اعلام اینکه به عنوان مسلمان باید حمایت جدی‌تری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: حمایت‌های ما تنها نباید در قالب شعار و راهپیمایی باشد، بلکه باید از حق مظلومان دفاع کنیم.

سعید آرام «مدیرکل بهزیستی مازندران»
این مسئول گفت: فرزندان مهدهای کودک مازندران در حمایت از کودکان غزه و محکومیت حملات صهیونیست و آسیب‌هایی که این مدت به کودکان وارد شده، تجمع می‌کنند.
وی ادامه داد: این تجمع از پارک شهرداری ساری مقابل استانداری مازندران آغاز شده و به سمت دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه می‌یابد.
مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: این تجمع در جهت اعلام حمایت از کودکان غزه و انزجار از حملات وحشیانه صهیونیست ها صورت می‌گیرد.

پرویز شعبانی «دبیر شورای شهر ساری»
این مسئول ضمن انتقاد از سران کشورهای اعراب همسایه نسبت به عدم همکاری و کمک رسانی به مردم زجرکشیده فلسطین خاطرنشان کرد: آمریکا از سر درماندگی حمایت آشکار از تجاوزات اخیر صـهـیونیست کودک کـش با اعطای کمک چندصد میلونی کرده و از طرفی گروه‌های تروریستی تکفیری را نیز با تقویت مالی و تجهیزاتی جهت ایجاد جنگ‌های کور مذهبی و فرقه‌ای در راستای تأمین مصالح و منافع سیاسی غرب می شوراند.
وی گفت: مردم فهیم و شریف ساری با شرکت در راهپیمایی  بزرگ سراسری این میعادگاه بزرگ اسلامی، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و با سر دادن فریاد رسای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» به ندای "دیده بان بصیر جهان اسلام" رهبر معظم انقلاب، لبیک می‌گویند.

سیدمحمدشفیع سیدی «مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه غدیر»
این مسئول با بیان اینکه اسرائیل رژیمی غیرقانونی و نامشروع است، بیان داشت: این رژیم باید از صحنه جهانی حذف شود.
وی با تاکید بر حضور حماسی مردم عاشورایی و استان های کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز دفاع از همه مظلومین جهان و روز دفن سردمداران کفر و نفاق و شرک در سراسر عالم است.
سیدی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که مرهون انقلاب اسلامی ایران است، طومار صهیونیست ها را در هم می پیچد.

محمدحسن شریف‌تبار «امام جمعه بهنمیر»
این مسئول اظهار داشت: روز جهانی قدس روز حمایت و همدردی با ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و روز نمایش قدرت اسلام در برابر صیهونیست های جنایتکار و آدم کش است.
وی از همه نهادها و ادارات خواست تا شورای هماهنگی تبلیغات را در برپایی مراسم روز قدس همکاری کنند.

مهدی تقی زاده «امام جمعه دابودشت»
این مسئول با اشاره به کشتار مردم غزه گفت: دیدگان آگاه مردم جهان این روزها شاهد فجیع ترین جنایت، نسل کشی و قتل عام  بی رحمانه مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در طول تاریخ منحوس این رژیم است.
امام جمعه دابودشت با بیان اینکه ترس صهیونیست ها از ملت فلسطین علت اصلی این جنایت است، افزود: ترس و درماندگی صهیونیست در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع فلسطین دلیل  اصلی این جنایت ها است.
تقی زاده در پایان از مردم ولایتمدار دابودشت خواست تا با شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به سران غرب و اسرائیل ثابت کنند که فلسطینی ها تنها نیستند.

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر
همراه با تمام آزادیخواهان جهان، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی نیز همچون تمامی سال های گذشته جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند. باشد که این همراهی موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی در این روزهای سخت و خونین باشد.

بيانيه دانشگاهيان دانشگاه مازندران
بار ديگر در ماه مبارک رمضان شاهد جنايات رژیم صهیونیستی عليه مردم مظلوم و بی دفاع غزه  هستيم كه با حمایت آمریکا، انگلیس و هم پيمانان اين مدعیان دروغین حقوق بشر همراه بوده و کشتار مردم مظلوم غزه را در پی داشته است.
توطئه در سوريه، کشاندن تروریست‌ها به عراق، تشكيل گروه های تكفيری و ضربه زدن به جهان اسلام، سناريوهای جديد پی در پی استكبار جهانی برای فرار از شكست هايی است كه از بيداری اسلامی ملت های منطقه گريبانگيرشان شده است.
لذا دانشگاهيان دانشگاه مازندران ضمن محكوم كردن جنايات ددمنشانه  صهيونيست ها، از مسلمانان جهان انتظاردارند تا برای مقابله با اين توطئه استكبار، وحدت كلمه و هوشياری خود را در تمامی عرصه های مبارزات بكار گيرند.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران
ما اساتید بسیجی دانشگاه های استان مازندران ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه با تأکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به رخدادهای اخیر در مقایسه با سال های گذشته، امسال نهاد وحدت و اراده ملت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان در فلسطین، غزه، عراق و سوریه است، از اقشار و آحاد مختلف ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان برای حضور گسترده در روز جهانی قدس دعوت به عمل می آوریم.
این خبر در حال تکمیل شدن است...
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱