تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۹۵۷۰
مدیر عامل انجمن خیریه مائده های آسمانی مازندران حتی لحظاتی قبل از رفتن به اتاق عمل نگران کمک به مددجویان زیر پوشش این انجمن بوده است.
۰
plusresetminus
دست و پنجه با سرطان و دغدغه امور خیریه یک زن مازندرانی/تصاویر
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، «فاطمه ولایتی» مدیر انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران، همه‌ی توان خود را صرف کمک به نیازمندان جامعه کرده است.
ولایتی که در حال حاضر از بیماری سرطان رنج می برد و این بیماری در بخش های مختلف بدنش در حال پیشرفت است اما لحظه ای بیماری‌اش را بهانه نکرد تا در کمک رسانی به مددجویانش کوتاهی شود.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: مدیر عامل انجمن خیریه مائده های آسمانی مازندران
این مدیر که هفته های اخیر تحت عمل جراحی قرار گرفت و در بستر بیماری است و به سختی حرف می زند، گفت: فکر نمی کردم این عملم موفقیت آمیز باشد و جان سالم به در ببرم، فقط نگران کار های نیمه کاره ام بودم.
وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته به عنوان ناظر بر امور انجمن های خیریه استان فعالیت می کرد، خاطرنشان کرد: به دلیل ابتلا به بیماری سرطان این مسئولیت را مسئولان استان از من گرفتند.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: مدیر عامل انجمن خیریه مائده های آسمانی مازندران
ولایتی بابیان اینکه این انجمن از خرداد ماه سال 92 فعالیت های خود را که کمک به خانواده های نیازمند شامل خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست، از کار افتاده، زندانیان، بیماران صعب العلاج و معلولان آغاز کرده، افزود: مجوز رسمی این انجمن، خرداد ماه امسال صادر شد.
این مدیر اذعان داشت: برگزاری تورهای مسافرتی سیاحتی و زیارتی برای خانواده های نیازمند و برپائی نمایشگاه ویژه معلولان «روشندل و ناشنوایان» تأمین هزینه لوازم تحریر دانش آموزان نیازمند و دانشجویان، برگزاری کلاس های تقویتی با استفاده از معلمان خیر، برگزاری جشن های به مناسبت عید سعید غدیر، عیدفطر، عید قربان و مراسم عزاداری ایام ماه محرم و صفر از دیگر برنامه های اجرا شده این انجمن در این مدت است.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: مدیر عامل انجمن خیریه مائده های آسمانی مازندران
ولایتی تصریح کرد: خوشبختانه این انجمن نماینده مرکز اهدای جهزیه به نوعروسان نیازمند استان ماندران در تهران است که توانستیم در ماه گذشته  به 9 نوعروس جهزیه اهدا کنیم.
این مدیر در ادامه با بیان اینکه 130 خانواده نیازمند زیر پوشش این انجمن هستند، گفت: تا کنون با مشارکت خیران و نهاد های دولتی به ویژه شرکت توزیع برق استان، اداره فنی حرفه ای، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان ساری 230میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد و این انجمن توانسته 80 نفر خیر و حامی برای گروه های هدف تا کنون جذب کند.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: مدیر عامل انجمن خیریه مائده های آسمانی مازندران
ولایتی از انصار کارت مجازی انجمن خیریه مائده آسمانی خبر داد و افزود: خیران می توانند کمک های نقدی شان را به شماره حساب 6273811035052981 واریز کنند.
وی اذعان داشت: برای گسترش فعالیت های این انجمن و کمک رسانی بهتر به نیازمندان استان شعبه های به زودی در شهرستان های قائم‌شهر، تنکابن، کلارآباد و دو شعبه دیگر در ساری در قسمت راهبند و یک شعبه در موسسه فرهنگی هنری امام رضا(ع) و روستاهای سمسکنده و شهیدآباد ایجاد خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
ناشناس
سلام . اللهم اشف کل مریض
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابوالفضل
سرکار خانم ولایتی خداقوت اجرکم عندا...
ماشفای عاجل شما را از امامزادگان (ع) مسئلت نموده ایم وانشاءا.. به زودی زود مراد حاصل خواهد شد. ما به امثال شما بسیار نیازمندیم . وجود شما هم برای اغنیاء وهم برای فقراء یک ضرورت است.
صد هزاران فرشته بوسه بردستی زنند که گره ای از کار خلق بگشاید.
درپناه صاحب جمعه موفق وموید سربلند باشید.
feedback
United States
نوری
سلام شب بخیر دوست مددرسان و لایتیم . نیمه شب شبی که احتمال قدر بودنش میرود به دیدارت آمدم تا دعاگویت باشم و دعایم کنی که دعایت این شبها و در بستر بیماری به هدف اجابت نزدیکتر است . عزیزم ایمان و توکلت به ذات اقدس پروردگار بینظیر و قابل ستایش است خوشا به حالت که ثروت واقعی داری و بی نیاز از هرچه که غیر اوست هستی . دوستت دارم و به این دوستی افتخار می کنم . خواهر کوجکت زینب السادات نوری
feedback
United States
نوری
جمعه به جمعه چشم من منتظر نگاه تو . کی دل خسته ام شود معتکف پناه تو . زمزمه لبان من این طلب از خدا کند . کاش شوم من عاقبت یک نفر از سپاه تو . دوباره عصر جمعه شد و اوج دلتنگی و اینبار دلتنگیمان مضاعف است که وداع با شهرالله را نیز در پی دارد . به حرمت این روزهای پایانی و با اخلاص و ایمان مثال زدنیتان دعا کنید اسیران نفس و گرفتاران را که به اجابت دعایتان در این حال و هوای نورانی و احساس پاک و روحانیتان اعتقاد عمیق دارم . یار آدینه ام باش تا ظهور یار . جمعه موسم صلوات .
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴