کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلاغ گزارش می هد/

رکورد یک واحد صنفی بابلسر در بازگشایی غیرمجاز/فک پلمپ خودسرانه

1 مرداد 1393 ساعت 10:01

یک واحد صنفی در شهرستان بابلسر پس از ارتکاب به تخلفات متعدد، از سوی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف محکوم به پرداخت جریمه ای نه میلیون تومانی شد اما...


به گزارش خبرنگار بلاغ از بابلسر، یک واحد صنفی در شهرستان بابلسر پس از ارتکاب به تخلفاتی نظیر فعالیت بدون اخذ پروانه کسب، گران فروشی، کم فروشی، برگزاری جشن های مختلط و عدم بهره مندی از پارکینگ و ایجاد راه بندان از سوی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف محکوم به پرداخت جریمه ای نه میلیون تومانی شد که پس از عدم توجه این واحد صنفی به اخطارهای پیاپی بازرسان و امتناع از پرداخت این مبلغ، واحد صنفی مذکور طی دو مرحله پلمپ شد که متصدی آن هر بار پس از گذشت حدود یک ساعت به طور خودسرانه اقدام به بازگشایی کرد.
البته در کش و قوس های فراوان جریمه نه میلیون تومانی این واحد صنفی به زیر یک میلیون تومان رسیده و برخی از مطلعان به تنزل این رقم نیز اشاره می کنند.
دیده ها و شنیده ها حاکی از آن است، این واحد صنفی که به طور مستقیم با مواد غذایی سر و کار دارد، از حمایت برخی مسئولان شورای شهر و شهرداری برخوردار است و به وضوح می توان این رفت و آمدها را در این رستوران مجلل آبی دید.
این در حالی است که طبق قانون فک پلمپ خودسرانه جرم محسوب می‌شود و برای این عمل مجازات حبس در نظرگرفته شده است.
البته علی رغم اطلاع مسئولان از این موضوع، فعالیت این واحد صنفی همچنان به قوت خود باقی است.


کد مطلب: 49489

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/49489/رکورد-یک-واحد-صنفی-بابلسر-بازگشایی-غیرمجاز-فک-پلمپ-خودسرانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com