تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۴۹۲۶۹
شهاب گردان شایعات در خصوص رفتن از سپاهان را تکذیب و خود را آماده رقابت با رحمان احمدی دروازه بان ملی پوش تیم سپاهان می داند.
۰
plusresetminus
شهاب گردان: ترسی از رحمان احمدی ندارم/در سپاهان می مانم
به گزارش خبرنگار ورزشی بلاغ، اگر چه این روزها صحبت از حضور رحمان احمدی در فولاد خوزستان است اما با این حال برخی هم خبر از فولادی شدن شهاب گردان دیگر سنگربان تیم زلاتکو کرانچار می دهند.
اما شهاب گردان با تکذیب این موضوع می گوید: «قرار به رفتن من نیست و تا کنون هم هیچگونه صحبت و مذاکره ای برای فولادی شدن من انجام نشده است. در سپاهان راحتم و قرار نیست جایی بروم. از مدیران باشگاه و کادر فنی هم که بپرسید، حرفی از رفتن من نخواهند زد چون اصلا چنین بحثی در میان نیست.»
گردان در ادامه خاطر نشان می کند: «خودم را برای رقم زدن روزهایی بسیار خوب در سپاهان آماده می کنم. چرا که می خواهم به همان روزهایی برگردم که دو فصل پیش و در نیم فصل دوم در این تیم داشتم. آقای کرانچار به واسطه اعتمادی که اواخر فصل گذشته به من کردند، باعث شدند تا دوباره به دروازه بان اول تیم تبدیل شوم و از این بابت ممنون‌شان هستم. تلاش می کنم تا در فصل جدید هم به خوبی پاسخ اعتمادشان را بدهم.»
این دروازه بان جویباری در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا به خاطر احتمال رفتن احمدی خوشحال است، می گوید: «هیچ وقت از رقابت نترسیده ام که حالا بخواهم به خاطر بی رقیب شدن خوشحال شوم. همیشه با رحمان رقابت کرده و توانسته ام خودم را به اثبات برسانم و ترسی از اینکه دوباره با او رقابت کنم، ندارم.»
شهاب گردان همچنین در خصوص اردوی ترکیه در مصاحبه ای به خبرنگاران می گوید: «اردوی خیلی خوبی بود که تاکنون پشت سر گذاشته بودم. نه فقط من بلکه تمامی بازیکنان تیم به شرایط ایده آل رسیده و به خوبی آماده حضور در مسابقات لیگ شده اند.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴