BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> خیر مازندرانی که ماهی 700 میلیون تومان به ایتام کمک می کند | بلاغ نیوز
مسئول طرح اکرام و ایتام استان در گفت‌وگو با بلاغ خبر داد

خیر مازندرانی که ماهی 700 میلیون تومان به ایتام کمک می کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۴۹۲۶۸
رسول محسنی گفت: این خیر که علاقه ای به رسانه ای شدن ندارد، ماهانه مبلغ 700میلیون تومان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان های ساری، کیاسر و میاندورود اهدا می کند.
۰
plusresetminus
خیر مازندرانی که ماهی 700 میلیون تومان به ایتام کمک می کند
رسول محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از ساری اظهار داشت: خیر ساروی قریب به 12هزارنفر را تحت پوشش خود قرارداده است.
وی افزود: این خیر که علاقه ای به رسانه ای شدن ندارد، ماهانه مبلغ 700میلیون تومان به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان های ساری، کیاسر و میاندورود اهدا می کند.
مسئول طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه به مدت 4 ماه است که این خیر مازندرانی با کمیته امداد همکاری دارد، ادامه داد: پیش از آن به تنهایی سرپرستی عده ای از خانواده های نیازمند را بر عهده گرفته بود ولی به دلیل عدم شناخت از خانواده ها، 4 ماه است که از طریق این کمیته کار خیر انجام می دهد.
محسنی به استقبال مردم استان از طرح اکرام ایتام نیازمند اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک الی بیستم رمضان 400 حامی در سراسر استان فرم های حمایت از ایتام نیازمند را پر کرده اند.
وی ابراز داشت: در روز 21 ماه مبارک رمضان 500 حامی درخواست کمک به ایتام نیازمند داده اند که در مقایسه با روزهای گذشته بسیار رشد داشت.
این مقام مسئول با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته 1800 حامی ایتام نیازمند را تحت پوشش قرار دادند، یادآور شد: امید است امسال نیز شاهد همکاری و حمایت مردم از نیازمندان باشیم.
محسنی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایتام نیازمند که حامی نداشته باشند، در استان نداریم، ادامه داد: در تلاش هستیم تا با جمع آوری کمک های مردمی مبلغ اهدایی به ایتام را افزایش دهیم.
مسئول طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، اجرای طرح محسنین را یکی از اولویت های کاری کمیته امداد استان نام برد و گفت: در این طرح به خانواده هایی که دارای سرپرست هستند ولی به دلیل بیماری لاعلاج یکی از افراد خانواده و تامین مخارج زندگی در وضعیت معیشتی نامناسبی قرار دارند، یاری می رسانیم.
وی خاطرنشان کرد: از 500 نفری که در روز 21ماه مبارک رمضان تحت سرپرستی قرار گرفتند، 70 نفر جزو طرح محسنین هستند.
محسنی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل سن بالای افراد تحت پوشش طرح محسنین، حامیان رغبت کمتری به کمک آنها دارند، اضافه کرد: در صورتی که برای کمیته امداد سرپرستی این افراد بسیار حائز اهمیت است، چون بیشتر خانواده ها مایل به حمایت از ایتام نیازمند هستند.
این مسئول در پایان از مردم مازندران خواست تا همکاری بیشتری در اجرای طرح محسنین داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴