BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> استقلال با شکست ملوان فینالیست شد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۴۹۲۶۷
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان به فینال جام شهدا صعود کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- دیدار افتتاحیه اولین دوره جام شهدا از ساعت 22 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌پوشان راهی فینال این جام شوند.

سیدجلال رافخایی در دقیقه 18 روی سانتر ارسالی با یک ضربه سر گل ملوان را به ثمر رساند.

در دقیقه 68 داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد که آرش برهانی این ضربه را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود. پنالتی برهانی بعد از برخورد به تیرک دروازه و اصابت به ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان تبدیل به گل شد.

در دقیقه 75 ضربه کاشته امید ابراهیمی را دروازه‌بان ملوان برگشت داد که توپ برگشت داده شده را آرش برهانی تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

سیدعلی داور مسابقه به نیما دلاوری، سعید یوسف‌زاده، محمد دارابی از ملوان و علیرضا رمضانی از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال در نیمه اول بازی با نفرات امید خود به میدان آمد اما در شروع نیمه دوم تعویض‌های زیادی انجام داد و بازیکنان اصلی تیمش را به میدان فرستاد.

دیدار دیگر این جام فردا شب بین دو تیم پیکان و تراکتورسازی برگزار می‌شود. برنده این مسابقه پنجشنبه شب مقابل استقلال فینال را برگزار می‌کند و تیم بازنده هم روز چهارشنبه با ملوان دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

ترکیب استقلال:

فرزین گروسیان، محمد خلیلی (از دقیقه 46 امید ابراهیمی)، هرائیر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن (پژمان نوری)، محمد کربلایی (از دقیقه 46 سجاد شهباززاده)، مجید ابراهیمی (از دقیقه 46 محمد قاضی)، غلامرضا رمضانی، امیرحسین طاحونی، محمدرضا خرسندنیا و محمدرضا سلیمانی (از دقیقه 46 آرش برهانی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، عزیز معبودی، سید احمد آهی، نیما دلاوری( از دقیقه 45 حسین کنعانی)،مرتضی فلاحتی( از دقیقه 64 حسن جعفری)، مازیار زارع،محمد دارابی( از دقیقه 66 مهیار زحمتکش)، سعید یوسف‌زاده، محمدهادی یعقوبی، رضا اعتمادی( از دقیقه 75 علیرضا رمضانی)، سیدجلال رافخایی

سرمربی: نصرت ایراندوست/آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴