تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۹۲۳۵
عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه پشت بام‌ها پر از دیش است، گفت: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد باید چارچوب آن مشخص شود.
۰
plusresetminus
بلاغ-عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از اینکه کیفیت برنامه‌های صدا و سیما تأکید کرد: اگر برنامه‌های صداو سیما خوب و جذاب باشد کشش مردم به برنامه‌های ماهواره کم شده و به شبکه‌های داخلی گرایش پیدا می‌کنند.

حسین سبحانی‌نیا نماینده مجلس درباره انتقاد برخی از نمایندگان در بی تاثیر بودن نظارت نمایندگان بر صداوسیما،‌ گفت: قوای سه گانه بر صداوسیما نظارت دارند و از هر قوه دو نماینده در هیات نظارت بر صداوسیما عضو است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بیان اینکه اگر ایرادی به نحوه فعالیت صدا و سیما و برنامه‌های آن هست، باید از سوی این هیات مورد توجه قرار گرفته و به صداوسیما تذکر داده شود،‌ افزود: تذکر نمایندگان نیز ضمانت اجرایی دارد و کسی نمی‌تواند نماینده‌ای را از تذکر منع کند.

وی در ادامه درباره ضرورت اصلاح قانون استفاده از ماهواره گفت: برای اصلاح این قانون، یا دولت با ارایه لایحه باید پیش قدم شود و یا مجلس با ارایه طرح. نیروی انتظامی‌ یا دستگاه‌های ناظر دیگر باید به طور جدی‌تر موضوع را پیگیری کنند و این قانون را عملیاتی‌تر و جدی‌تر دنبال کنند.

سبحانی نیا با بیان اینکه پشت بام‌ها پر از دیش است، گفت: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد باید چارچوب آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود و کسی جرات نمی‌کرد ماهواره نصب کند، افزود: اگر صداوسیما خوب عمل کند و برنامه‌های خوب و جذاب داشته باشد کشش مردم به ماهواره کم شده و مردم به شبکه‌های داخلی گرایش پیدا می‌کنند.

این عضو هیات رییسه مجلس در پایان گفت: قطعا هرچه صداوسیما بهتر عمل کند و برنامه قوی تر بسازد می‌تواند در کاهش گرایش مردم به برنامه‌های ماهواره موثرتر باشد./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴