تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۹۱۹۱
کاربران ضمن انتقاد از وارد شدن رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی علیه نوار غزه و اسارت یک نظامی، از نخست‌وزیر این رژیم خواستند فورا استعفا دهد.
۰
plusresetminus
بلاغ- کاربران ضمن انتقاد از وارد شدن رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی علیه نوار غزه و اسرات یک نظامی، از نخست‌وزیر این رژیم خواستند فورا استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاری مستقل فلسطین «سما»، پس از اینکه گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کردند  یک سرباز صهیونیست به نام «شائول آرون» را به اسارت گرفتند این مسئله بلافاصله فضای شبکه‌های اجتماعی از جمله «فیس‌بوک» را به خود اختصاص داد.

بسیاری از کاربران اسرائیلی سیل دشنام و انتقادهای خود را نثار «آویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونسیتی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم کردند و آنها را به خاطر شروع عملیات زمینی در نوار غزه شماتت کردند.

تعدادی از کاربران خواستار عقب‌نشینی فوری از آنچه آن را جهنم توصیف کردند شدند و نتانیاهو را فردی بی‌تجربه توصیف کردند و از وی خوستند فورا استعفا دهد.

عده‌ای دیگر از فعالان اینترنتی نوشتند که نتانیاهو فقط بلد است در مورد برنامه هسته‌ای ایران حرف بزند بدون اینکه گام مثبتی در این جهت برداشته باشد و به خاطر رفتار وی، «اسرائیل» بی اعتبار شده است.

گردان‌های عزالدین قسام یکشنبه شب اعلام کردند که یک نظامی صهیونیست را در محله التفاح غزه به اسارت گرفتند. حماس نام این نظامی اسرائیلی را «شائول آرون» با کد پرسنلی 6092065 اعلام کرد./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴