تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۹۱۵۲
قاضی پرونده باتوجه به مدارک به دست آمده کیفرخواست زن جوان را به اتهام قتل عمد همسرش صادر کرد تا قضات دادگاه کیفری استان حکم وی را صادر کنند.
۰
plusresetminus
زن جوان بابلی آتش زدن همسرش را گردن نمی گیرد!
به گزارش بلاغ، عقربه‌های ساعت 30: 12، 10 تیر سال 92 را نشان می‌داد که یک مورد حریق به ماموران آتش‌نشانی شهرستان بابل اعلام شد. ماموران آتش‌نشانی با حضور در صحنه اقدام به خاموش کردن شعله‌های آتش کرده و در همین هنگام زن جوانی که صاحب خانه بود فریاد می‌زد «شوهرم در خانه است، به شوهرم کمک کنید.» با تلاش ماموران آتش‌نشانی، پس از دقایقی آتش اطفا شد و مرد صاحب خانه که دچار سوختگی شدید شده بود بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد.
موضوع تحت عنوان آتش‌سوزی و آسیب‌دیدگی مرد جوانی به نام سهیل به پلیس اعلام شد. مرد جوان که سهیل نام داشت ابتدا به یکی از بیمارستان‌های ساری انتقال داده شد، اما با توجه به وخامت حال مرد جوان و تجهیزات پزشکی، سهیل به بیمارستانی در مشهد انتقال داده شد.
تلاش‌های کادر درمان ادامه داشت اما سهیل سه روز پس از حادثه به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد و پرونده‌ای تحت عنوان مرگ مشکوک در اداره آگاهی شهرستان بابل تشکیل شد.
همزمان با آغاز بررسی‌ها در رابطه با این آتش‌سوزی، پدر سهیل با مراجعه به پلیس از عروس خود شکایت کرد.
این مرد به پلیس گفت: «من پدر سهیل هستم، همان مردی که به علت سوختگی جان خود را از دست داد. می‌خواهم از مریم، عروسم شکایت کنم. مطمئن هستم که او در مرگ پسرم نقش دارد و از طرفی این آتش سوزی عمدی بوده و پسرم قربانی جنایتی هولناک به دست همسرش شده است.»
مرد میانسال ادامه داد: «پسرم با همسرش اختلاف شدیدی داشتند، هر روز بین آنها دعوا و درگیری بود و صدای مشاجرات آنها به گوش همسایه‌ها رسیده بود. عروسم دل خوشی از پسرم نداشت و مطمئن هستم که او بلایی سر پسرم آورده است و این آتش‌سوزی هم عمدی است و توسط عروسم صورت گرفته است.»
در ادامه بررسی‌ها مریم به عنوان نخستین مظنون پرونده بازداشت شد و تحقیقات از او صورت گرفت.
زن جوان در خصوص مرگ همسرش گفت: «نیمه‌های شب بود که برای خوردن آب به آشپزخانه رفتم که متوجه بوی شدید دود شدم، خانه‌ام آتش گرفته بود و شوهرم در اتاق خواب بود. آتش هر لحظه بیشتر می‌شد و سهیل با سر و صدای من از خواب بیدار شد و در جست‌وجوی راه فراری از میان شعله‌های آتش بود. با صدای داد و بیداد من همسایه‌ها به کوچه ریختند و با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند و دقایقی بعد از آمدن آتش‌نشان‌ها سهیل نجات یافت و به بیمارستان انتقال داده شد.»
در بررسی‌های اولیه با توجه به آنکه مدرکی علیه مریم در دست نبود، پس از تحقیقات اولیه زن جوان آزاد شد. اما بررسی‌ها در رابطه با این حادثه همچنان ادامه داشت و اکیپی از کارشناسان به دستور بازپرس پرونده اقدامات خود را برای مشخص شدن علت و انگیزه این حادثه ادامه دادند.
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد منشأ حریق بنزین بوده است. درحالی که وجود بنزین در خانه غیرطبیعی بود.
با توجه به مدارک به دست آمده در صحنه کارشناسان اعلام کردند که آتش عمدی بوده است. از سویی در تحقیقات مشخص شد، زوج جوان باهم اختلاف داشته و مدام باهم درگیر بوده‌اند.
رییس پلیس آگاهی استان مازندران در رابطه با این خبر اظهار داشت: زن جوان بازداشت و بررسی‌ها از او صورت گرفت، در تحقیقات زن جوان تناقض‌گویی‌هایی وجود داشت که نشان می‌داد او در جنایت نقش دارد. نظریه کارشناسی در رابطه با حریق عمدی، آسیب ندیدن متهم در صحنه آتش‌سوزی و اختلافات شدید خانوادگی دلایلی بود که نشان می‌داد مریم در این جنایت نقش دارد.
سرهنگ عظیمی افزود: اما زن جوان همچنان منکر جنایت است و مدعی شده که حریق غیرعمدی بوده است. از آنجایی که مدارک و شواهد حکایت از آن دارد که مریم در این جنایت نقش دارد، قاضی پرونده باتوجه به مدارک به دست آمده کیفرخواست زن جوان را به اتهام قتل عمد همسرش صادر کرد تا قضات دادگاه کیفری استان حکم وی را صادر کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴