تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۹۱۴۳
رییس سازمان لیگ برتر فوتبال تهدید کرد با مدیران باشگاههایی که شفاف‌سازی نکند و از انتشار قراردادهای بازیکنان و مربیان خود خودداری کنند، برخورد می‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهدی تاج، پس از نشست با معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این که نزدیک به آغاز لیگ چهاردهم نشست فرهنگی را برگزار کردیم، نشان دهنده دغدغه‌ وزارت ورزش و جوانان است. سازمان لیگ بالغ بر پنج هزار و 700 مسابقه برتر تا لیگ‌های درجه یک و دو برگزار می‌کند و مسابقات را از لحاظ امکانات مطابق با آیین‌نامه سازمان لیگ انجام می‌دهد.

رییس سازمان لیگ در خصوص شفاف سازی قراردادها در فوتبال گفت: یکی از موضوعات اساسی که در ورزش همواره مطرح بوده است، فساد در فوتبال است و بارها اعلام شده که مفاسد در فوتبال وجود دارد. ما هم تلاش می‌کنیم با شفاف سازی قراردادها جلوی فساد در فوتبال را بگیریم. اساس و معیار ما قراردادهایی است که در باشگاه‌ها عمل می شودو در سازمان لیگ ثبت خواهد شد. معاملات در باشگاه‌ها باید با پول رایج کشور انجام شود، نه با دلار ، ویلا و ماشین و خانه.

وی گفت: اگر که مدیری بخواهد بگوید من نمی‌خواهم شفاف سازی کنم درست نیست و با او برخورد می‌کنیم. مدیران مربوطه با وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای داشتند که همه موضوعات در آن جلسه مطرح شد. اما آنها هیچ اعتراضی در این زمینه نکردند. نمی‌دانم چرا در آستانه آغاز لیگ چهاردهم این حرف‌ها را می‌زنند.

رییس سازمان لیگ گفت: ما در پی ضعیف کردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیستیم. آن چیزی که مهم است و در آیین‌نامه به آن اشاره شده "شفاف سازی" است، حتی وزیر صنعت هم به تیم‌های زیر مجموعه خود هم اعلام کرده که باید شفاف سازی کنند.

تاج در خصوص مشکل اجاره ورزشگاه آزادی از سوی تیم‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مساله اجاره ورزشگاه آزادی به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان حل خواهد شد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴