تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۴۸۹۹۷
استاد اخلاق حوزه علمیه قم به قولی بیان داشت: عدم واکنش مسئولان به بی بندوباری ها و ناهنجاری ها یا ریشه در خراب بودن‌ خودشان دارد، یا در فاسد بودن فرزندان شان و در آخر اینکه درد دین و غیرت ندارند.
۰
plusresetminus
بی تفاوتی مسئولان نسبت به بی بندوباری‌ها ریشه در بی دینی و بی غیرتی شان دارد!
به گزارش خبرنگار بلاغ از قائم‌شهر، آیت الله سیدرحیم توکل، شب گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان اظهار داشت: دشمن در موضوع هسته ای چندین سال است که ما را به بازی وا داشته است و شرط و شروط احمقانه بر سر راه ما می گذارد.
وی افزود: همان دشمنی که با بمب اتم دو شهر ژاپن را با خاک مساوی کرد، در حال شرط گذاری برای ماست.
استاد اخلاق حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: دشمن در پیشرفت انرژی هسته ای مانع ایران است ولی ماهواره را به راحتی وارد خانه ها کرده و با هزینه های میلیاردی و حمایت از شبکه های ضد اخلاقی و انسانی، بنیان خانواده ها را سست کرده است.
توکل عنوان کرد: خطرناک بودن ماهواره بر هیچکسی پوشیده نیست ولی بعضی با ادعاهای پوچ به مثبت جلوه دادن این ابزار شوم می کوشند و بهانه هایی چون دنباله گیری مباحث علمی و برنامه های مورد علاقه‌شان را به میان می آورند.
وی اضافه کرد: آثار منفی ماهواره جبران ناپذیر بوده و هر کسی که ادعا می کند در او اثر نمی گذارد، جاهل است.
استاد اخلاق حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز ماهواره به بزرگ‌ترین عامل فروپاشی خانواده ها مبدل شده؛ به دفعات خانواده ها به دفاتر مراجع قم رجوع کردند مبنی بر اینکه تأثیرات ماهواره تا حدی بوده که ارتباط های نامشروع مادر و فرزند، خواهر و برادر، پدر و دختر را به دنبال داشته است.
توکل با اشاره به نکبت بار بودن آثار ماهواره، ابراز داشت: از در خانه ای که ماهواره وارد می شود، از در دیگر آن عصمت و عفت خارج می شود.
وی با بیان اینکه بعضی از خانواده ها با قفل کردن شبکه های مستهجن خودشان را تبرئه می کنند و با گول زدن خود، دم از مراعات می زنند، اذعان داشت: این همه شهید فدای این نظام شدند که ما به اینجا برسیم؟ وضع فرهنگ و زندگی ما نباید اینگونه باشد.
توکل با بیان اینکه یکی از اصلی ترین عوامل طلاق همین سریال های ماهواره ای است، تأکید کرد: همان کسانی که می گویند، ماهواره بر روی آنها تأثیر نمی گذارد، به دلیل ناهنجاری های خانوادگی، عمر زندگی شان کوتاه بوده و اکثراً سر از دادگاه ها در می آورند و در آخر هم نادم و پشیمان هستند.
استاد اخلاق حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه امروز غربی ها در اسلام به دنبال اخلاق می گردند، ادامه داد: نباید ما بعد از این همه سال تدین، راه نافرجام غربی ها را دنباله گیری کنیم.
وی متذکر شد: نمی دانم چه کسی مسئول است؟ فرمانداری، استانداری، نیروی انتظامی و یا رئیس اداره ارشاد؟ ولی همه‌ی این ها مسئول هستند و فردای قیامت باید پاسخگو باشند.
توکل گفت: بدحجابی در مرز رسیدن به بی حجابی است، فساد در حال نابودی جامعه است، مسئولان باید تکان بخورند و واکنشی از خود نشان بدهند.
استاد اخلاق حوزه علمیه قم به قولی بیان داشت: عدم واکنش مسئولان به بی بندوباری ها و ناهنجاری ها یا ریشه در خراب بودن‌ خودشان دارد، یا در فاسد بودن فرزندان شان و در آخر اینکه درد دین و غیرت ندارند.
وی هشدار به مسئولان مازندران هشدار داد: تا چه وقت باید سکوت کرد؟ حتماً فساد باید به درون خانه هایتان بیاید تا از خواب غفلت در بیائید.
توکل در پایان گفت: ما مردم خوبی داریم و همین مردم در بزنگاه های مهم این نظام و انقلاب سربلند بیرون آمده اند و تنها این مسئولان هستند که به خواب غفلت فرو رفته اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲