تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۸۸۴۰
هادی نصیری با اشاره به بروز برخی شایعات در مورد حضور گروه‌های تکفیری در میاندورود گفت: مردم میاندورود به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.
۰
plusresetminus
شایعه حضور تکفیری ها در میاندورود دروغ است
به گزارش بلاغ، هادی نصیری در مورد رواج شایعاتی در این شهرستان مبنی بر اقدامات خرابکارانه برخی گروه‌های تکفیری در روستاهای بخش گهرباران، تصریح کرد: تاکنون هیچ مورد ناامن کننده‌ای در میاندورود نداشته‌ایم.
وی با تایید وجود شایعاتی درباره وجود گروهک‌های تکفیری در این شهرستان تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان میاندورود همچون همیشه اوضاع امنیتی مردم را زیر نظر دارد و اعلام می‏‌کنم که مردم توجهی به شایعات نکنند.
فرمانده انتظامی میاندورود امنیت را از مولفه‌های مهم حاکم در جامعه دانست و افزود: این شایعات در زمان‌های مختلف و در مکان‌های متفاوت رواج پیدا کرده اما مردم باید همچون همیشه به کار و تلاش روزانه خود بپردازند زیرا هیچ موردی از این اقدامات مشاهده نشده است.
بروز برخی شایعات در روزهای گذشته مبنی بر اقدامات جنایت‎کارانه گروه‌های تکفیری در روستاهای این شهرستان سبب نگرانی بی‌مورد برخی از اهالی شده بود.
هر چند این شایعات بی‌مورد و بی‌اساس در برخی دیگر از نقاط استان نیز رواج پیدا کرده بود اما در میاندورود شایعات به حدی بود که به دغدغه مردم و برخی از مسئولان نیز بدل شد و برخورد با رواج‌‌دهندگان این توهمات برای افزایش بیش از پیش امنیت روانی مردم توسط دستگاه‌های مسئول ضروری به نظر می‎رسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲