کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون گردشگری مازندران اعلام کرد:

آمادگی مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی

1 فروردين 1403 ساعت 14:13

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: آمادگی کامل میزبانی از مهمانان و گردشگران به استان را داریم.


مهدی اسحاقی در حاشیه افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر به دستور استاندار  دائمی است، اظهار کرد: در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز امسال را با ۱۵ کمیته آغاز به کار کرد و همچنین کل شهرستان‌ها نوروزگاه دارند.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری کمپین ۶۰ ۳۰ را راه‌اندازی کرد، عنوان کرد: آمادگی کامل میزبانی از مهمانان و  گردشگران به استان مازندران داریم و همه دستگاه‌ها پای کار هستند و این آمادگی را داریم که میزبان مسافران و گردشگران باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مازندران تصریح کرد: اقامت نفرشب از بیست و سوم تا بیست و هشتم بیش از دو میلیون و ۸۰۰ بوده که  این آمار سامانه‌ای ثبت می‌شود.

وی تاسیسات گردشگری در مازندران را بیش از ۶ هزار مورد خواند و خاطرنشان کرد: اقامت نفرشب به صورت رسمی بیش از ۱۰۰ و غیر رسمی هم بیش از یک میلیون و ۲۰۰ مکان برای مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 485222

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/485222/آمادگی-مازندران-میزبانی-مسافران-نوروزی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com