BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - حضور ۲۳ هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی۳ - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج سازندگی اعلام کرد:

حضور ۲۳ هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی۳

28 بهمن 1402 ساعت 13:40

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رزمایش جهادگران فاطمی سه با حضور ۲۳ هزار گروه جهادی برگزار شده است.


 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز مهندس که به میزبانی مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور  و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فنی و مهندس سراسر استان برگزار شد اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در قالب قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی دو رزمایش را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی تمام گروه‌های جهادی شرکت کرده و ۵۱ هزار گروه جهادی که در کشور داریم در هر رزمایشی شرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: رزمایش جهادگران فاطمی سه با حضور ۲۳ هزار گروه جهادی برگزار شده است.

زهرایی خاطرنشان کرد: در رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی که اقشار تخصصی برگزار می‌کنند امروز به میزبانی استان مازندران همزمان در سراسر کشور بسیج مهندسین عمران و معماری رزمایش تخصصی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: ۲۰۰ گروه جهادی متشکل از هزار و ۲۰۰ مهندس بسیجی در این رزمایش شرکت دارند و خدمات عمرانی، میز خدمت و خدمات مومنانه به مردم ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بخش اعظم این رزمایش با هدف انسجام‌بخشی بین گروه‌های جهادی تخصصی عمرانی و شناسایی افراد موثر و انقلابی در بدنه بسیج مهندسین برگزار می‌شود تا شبکه‌ای از این بسیجیان تشکیل شود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 484479

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/484479/حضور-۲۳-هزار-گروه-جهادی-رزمایش-جهادگران-فاطمی۳

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com