تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۴۷۶۵۹
در یکی از شهرهای‌ مازندران در اقدامی عجیب دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر تهران در ایام فتنه، به عنوان مشاور شهرداری انتخاب شد.
۰
plusresetminus
اغتشاش‌گر دیروز، مشاور یکی از شهرداری های مازندران شد/اسناد
به گزارش بلاغ، شهرداری یکی از شهرهای مازندران، به منظور حضور پررنگ شهرداری این شهر در فضای مجازی و حوزه اطلاع رسانی اقدام به تشکیل هیئت تحریریه و مشاوران پایگاه اطلاع رسانی شهرداری با عضویت مدیر امور اداری و كارگزینی، متصدی روابط عمومی و كارشناس حقوقی شهرداری و پنج نفر از اشخاص حقیقی مطلع و صاحب نظر کرد.
در میان مشاوران صاحب نظر شهردار در حوزه فضای مجازی، نام فردی به چشم می خورد که ما را به تأمل انداخت.
این فرد دانشجوی اخراجی دانشکده هنر دانشگاه تهران است که در تجمعات غیر قانونی 16 آذر 88 این دانشگاه شرکت کرده بود و با تذکرات کمیته انظباتی نهایتاً از دانشگاه اخراج شد و حال به سمت یکی از مشاوران شهرداری در یکی از شهرهای مازندران در آمد.
(م – م) اهل یکی از روستاهای مازندران، دانشجوی دانشگاه تهران و از اعضای انجمن اسلامی این دانشگاه بود که در تاریخ  25 آذر 88 با حکم کمیته انظباطی از دانشگاه اخراج شد.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: مشاور اغتشاش گر
سایت ضدانقلابی جرس (جنبش راه سبز) در خصوص (م – م) در جریانات فتنه 88 و تجمع در دانشگاه تهران، خبر ممنوعیت ورود وی به خوابگاه و دانشگاه تهران را منتشر کرد و نوشت: «(م – م) دانشجوی دانشگاه هنر و از اعضای انجمن اسلامی این دانشگاه پس از اعتراضات گسترده دانشجویان دانشگاه هنر در روز 16 آذر، به دانشگاه و خوابگاه ممنوع الورود شد. به گزارش خبرنامه امیرکبیر گزارش شده است که مسئولین دانشگاه هنر قصد دارند تا حکم اخراج وی را نیز صادر کنند.»
همچنین وبلاگ آوای رهائی در مطلبی در خصوص گزارش ماهانه (آذر 1388) در مورد نقض گسترده، مستمر و برنامه ریزی شده حقوق بشر در ایران در رابطه با (م – م) از وی به عنوان یکی از دانشجویان اخراجی با حکم کمیته انظباتی دانشگاه امیرکبیر نام برد.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: مشاور اغتشاش گر
با این اوضاع و احوال شهرداری، سوالی که در ذهن نقش می بنند این است که این شهرداری یا از گذشته این فرد اطلاعی ندارد و ناآگاهانه او را به عنوان مشاور شهردار برگزیده و یا اینکه از گذشته پر فراز و نشیب این فرد اطلاع دارد ولی ممکن است به سفارش برخی افراد خاص، وی را به این سمت منصوب کرده باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ميرزايي
استانداركه يكي از مشاورينش مشاركتي بدتر ازهمه دوم خردادي هاو اصلاح طلب ها هستند را براي خود برگزيده
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴