رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل:

100 مسجد آمل در ماه رمضان روحانی ندارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۷۶۱۲
حجة‌الاسلام اسماعیل رمضانی با بیان اینکه در آمل حدود ۴۵۰ مسجد وجود دارد، گفت: با گذشت ۹ روز از ماه مبارک رمضان هنوز ۱۰۰ مسجد روحانی ندارد.
۰
plusresetminus
100 مسجد آمل در ماه رمضان روحانی ندارد
به گزارش خبرنگار بلاغ از آمل، اسماعیل رمضانی در جلسه ای در فرمانداری این شهرستان با اشاره به فعالیت فرهنگی این سازمان در ماه رمضان، گفت: اعزام مبلغ دینی یکی از کارهایی است که در این ماه انجام می شود.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی آمل، ۲۳۰ روحانی را برای رفتن به مساجد ساماندهی کرده است که از این بین ۶۰ روحانی به حکم دفتر تبلیغات از قم به شهرستان اعزام شده و ۱۷۰ روحانی بومی از شهر آمل هم برای اعزام به مساجد شهرستان سازماندهی شده اند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل با بیان اینکه در شهرستان آمل تقریباً ۴۵۰ مسجد وجود دارد، اذعان داشت: با اینکه برخی محلات روحانی دارند و برخی هم توسط سازمان تبلیغات اعزام شده اند، هنوز ۱۰۰ مسجد روحانی ندارد که به زودی اعزام خواهند شد.
رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی با صدا و سیمای مازندران در شب های ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری صدا و سیما و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، قرار شد درطی ۱۵ شب برنامه اجرایی ۱۵ مسجد برخی از شهرهای مازندران از شبکه ۵ سیما پخش شود.
وی در خصوص مساجد مورد نظر اداره تبلیغات برای شهرستان آمل گفت: مسجد امام سجاد(ع) جزو مساجد محوری است و در شب ۱۸ رمضان ضبط از این مسجد انجام خواهد شد زیرا در آن مکان علاوه بر کارهای فرهنگی، برنامه های مختلف دیگری از قبیل مشاوره خواهران و ویزیت رایگان انجام می شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل در خصوص دیگر برنامه های فرهنگی انجام شده توسط سازمان تبلیغات، به طرح مصباح الهدی اشاره کرد و گفت: از سه سال قبل ۱۵۰نفر از فارغ التحصیلان نخبه کلاس پنجم ابتدایی توسط  اداره انتخاب شدند و در طول ۸ ترم در کلاس های قرآنی شرکت کردند.
رمضانی با بیان اینکه این دانش آموزان به زودی می توانند قرآن را ترجمه کنند، گفت: آمل تنها شهرستانی در استان مازندران است که بیشترین سهمیه را در تربیت نخبگان قرآنی به خود اختصاص داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲