تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۷۶۰۳
از صبح امروز شهروندان جویباری با کار نکردن تاکسی های درون شهری مواجه شدند.
۰
plusresetminus
تخلف رانندگان تاکسی در جویبار
محمدعلی رحیمی «رئیس شورای شهر جویبار» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص اعتصاب رانندگان تاکسی درون شهری اظهار داشت: طی جلسه ای در شورای شهر و شهرداری تصویب شد که نرخ کرایه های درون شهری به 400 تومان تغییر کند اما این مصوبه بعد از ارجاع به استانداری رد شد و دیگر قابلیت اجرایی شدن ندارد.
وی افزود: متأسفانه تاکسی داران شهرستان بدون اجازه از شورا و شهرداری اقدام به افزایش نرخ تاکسی های خود کردند و نرخ را به 400 تومان تغییر قیمت دادند.
رئیس شورای شهر جویبار تصریح کرد: طی یک بخشنامه از سوی استانداری کلیه کرایه های درون شهری در سال جدید باید 25درصد افزایش داشته باشند، با احتساب نرخ سال گذشته و اعمال 25 درصد کلیه کرایه های درون شهری باید 350 تومان می شد که تاکسی داران عزیز بدون اجازه شهرداری و شورای شهر نرخ را به 400 تومان رساندند.
رحیمی ادامه داد: هنگامی که شهرداری و شورای شهر قرار بود با این تخلف مقابله کنند و نرخ را به 350 تومان برسانند، برخی از تاکسی داران با این امر مخافت و در نتیجه اعتصاب کردند.
رئیس شورای شهر جویبار در پایان خاطرنشان کرد: با تاکسی داران متخلف به شدت برخورد خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
خدائی با این نرخها لذت هم نشینی مسافر با راننده تاکسی را برای طی نمودن یک مسیر یک کیلومتری از بین نبرید چرا که غالباً رانندگان تاکسی سر نداشتن 100 تومانی پول خرد برای جبران اضافه پرداختی کرایه از سوی مسافر با هم درگیر و چه بسا درگیریهای لفظی موجب پدر دراوردن مسئولین نظام و اتحادیه تاکسیرانی و شهرداری و ... می شود. واقعاً راه چاره ای بیابید. با تشکر ر
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴