تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۷۴۴۹
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال آلمان خرید کروس توسط رئال مادرید را یک خرید تاریخی دانست.
۰
plusresetminus
بلاغ-لوتار ماتئوس مفسر فوتبال در دو شبکه ورزشی آلمان و تحلیلگر ورزشی در روزنامه های این کشور خرید کروس توسط رئال مادرید را اتفاقی تاریخی در پرافتخارترین باشگاه اروپا دانست.
وی درباره انتقال تونی کروس به رئال مادرید گفت: از این دست اتفاقات در تاریخ یک باشگاه خیلی کم رخ می دهد، من این انتقال را خرید زیدان توسط رئال مادرید مقایسه می کنم و به هواداران رئال مادرید تبریک می گویم، کروس یک نعمت بزرگ برای رئال مادرید است و در فصل آینده بیشتر به اهمیت این بازیکن پی خواهید برد.
ماتئوس: به خاطر خرید کروس به مادرید تبریم می‌گویم
وی افزود: دنیای فوتبال با کروس آشنا است و همه می دانیم که او در ترکیب بایرن مونیخ چه شکوهی داشته و اکنون با لباس رئال مادرید خواهد درخشید. این یک خرید بسیار خوب برای رئال مادرید بود.
ماتئوس در آستانه بازی بزرگ آلمان و برزیل نیز گفت: آلمان توانایی رسیدن به فینال را دارد، بازیکنان کشور من آنقدر حرفه ای هستند که تحت تاثیر سر و صدای هواداران برزیلی قرار نگیرند، این یک بازی فوتبال است در 90 دقیقه قانونی بین دو تیم آماده و بزرگ، در آن سوی میدان نیمار و تیاگو سیلوا غایب هستند و برزیل هیچ گزینه ای در اختیار ندارد که جای خالی آنها را پر کند. آلمان اما با تمام قدرتش در این بازی وارد میدان خواهد شد و از این بابت بسیار خوشحالم، این هم بخشی از فوتبال است و آلمان مسئول بدشانسی برزیل نیست.
ماتئوس ادامه داد: به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در سال 90 باید بگویم که وظیفه لام و سایر بازیکنان قدیمی در این روزها بسیار خطیر و سنگین است، آنها باید مراقب رفتارشان باشند، بازیکنان جوان با دقت رفتار بزرگترهای تیم را زیر ذره بین می گیرند. امیدوارم با درایتی که از یواخیم لو سراغ دارم هیچ مشکل حاشیه ای در این چند روز برای آلمان پیش نیاید.
  ماتئوس: به خاطر خرید کروس به مادرید تبریم می‌گویم
ماتئوس درباره بازی با برزیل این نکته را نیز افزود: مهم این است که برزیل را شکست بدهیم، این که چگونه و با چه هزینه ای چندان اهمیت ندارد، مردم آلمان خسته شده اند، دیگر طاقت ناکامی ندارند، بازیکنان باید مثل سرباز بدوند و زحمت بکشند، دیگر جای هیچگونه اشتباهی نیست.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲