تاریخ انتشاردوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۶۸۹۸
۰
plusresetminus
کندی پیشرفت پروژه‌های عمرانی در قائم‌شهر/وقتی استیضاح رأی نیاورد، سر و کله معاون جدید پیدا شد/معاونی که نیامده، تخلف می کند/عضو متخلف شورا،
به گزارش خبرنگار بلاغ از قائم‌شهر، صبح یک‎شنبه، جلسه علنی شورای شهر قائم‎شهر برگزار شد که همچنان رنگ بوی مخالفت نسبت به عملکرد شهردار به چشم می خورد.
گفتنی است این روزها عملکرد نامناسب شهردار و تصمیمات پشت پرده برخی از اعضای شورا حاشیه ساز شده و اذهان عمومی مردم شریف قائم شهر را درگیر خود کرده است.
در ابتدای جلسه، لوایح از سوی منشی اول شورا خوانده شد و تعدادی از مخالفان شهردار و ریاست شورای شهر از کم کاری شهردار نسبت به مصوبات شورا گلایه‌های خود را اعلام کردند.
حامد ابراهیمی «رئیس شورای اسلامی شهر قائم‎شهر» در رابطه با لایحه حفاظ‌‎بندی سیاهرود و اقدامات پیمانکار گفت: با آغاز فصل تابستان و کم شدن آب ها، انتظار می رود هرچه سریع‎تر شهرداری اقدامات لازم نسبت به لایه‎روبی رودخانه سیاهرود را انجام دهد.
احسان اسماعیلی «رئیس کمسیون محیط زیست شورا» خاطرنشان ساخت: در فروردین سال جاری مصوبه ای در رابطه با حفاظ بندی حریم سیاهرود تصویب شد تا اقدامات لازم برای حفاظ بندی آن انجام شود اما متأسفانه تاکنون این امر تحقق نیافت.
اسماعیلی با بیان اینکه چند روز گذشته یک خودروی پژو 405 در حاشیه رودخانه سیاه رود منحرف شد، گفت: باید هر چه زودتر با انجام اقدامات لازم و نظارت کامل، از هر گونه خسارات مالی و صدمات جانی جلوگیری کنیم.
حامد ابراهیمی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی در شهرداری به کندی پیش می رود، افزود: یکی مصوبات اساسی که باید به آن بسیار توجه کرد پروژه نگین شمال است که امیدواریم در آینده شرمنده مردم قائم‌شهر نشویم.
وی در این باره تأکید کرد: شهردار قائم‌شهر ادعای تعامل می کند اما متأسفانه شاهد تخلفات زیادی در پروژه‎های شهرداری هستیم.
رئیس شورای شهر در خصوص تغییر معاون خدمات شهری شهرداری قائم‌شهر، ابراز داشت: زمانی که سیدجعفر حسینی شهردار شد، اعلام کردم که عین الله احمدی به دلایل مختلف نمی تواند وارد شهرداری شود اما متاسفانه زمانی که رأی استیضاح شهردار تأیید نشد، فردای آن روز عین الله احمدی از سوی شهردار به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری انتصاب شد.
همچنین علی صالح زاده عضو شورای شهر با بیان اینکه شهرداری بر خلاف مصوبات شورا عمل می کند، تصریح کرد: ماشین آلات شهرداری خارج از قائم‎شهر در فنی و حرفه ای ساری در حال خدمات‎دهی هستند.
وی ادامه داد: وقتی کسی را به عنوان معاون انتخاب می کنیم، آیا این اجازه را دارد که نیروها را جهت خدمات‎دهی در خارج از حوزه شهری بکارگیری کند؟ از ریاست شورا خواستاریم که این موارد را بررسی کنند.
صالح زاده با اشاره به اینکه باید شفاف سازی انجام شود بیان کرد: هیچ وقت به خاطر مسائل سیاسی و امتیاز گرفتن، رأی خود را عوض نمی کنم و همچنان مخالف عمکرد ضعیف شهرداری هستم.
در ادامه این جلسه، رئیس شورا در این رابطه اذعان داشت: معاونی که هنوز به پست رسمی دست نیافته، حق ندارد امکانات شهرداری را به خارج محدوده شهری برای اجرای خدمات اعزام کند.
نصرالله دریابیگی یکی دیگر از اعضای شورای شهر گفت: در چهارچوب قانون باید به وظایف خود عمل کنیم همچنین باید به دنبال آن باشیم تا تعامل خوبی بین شورا و شهرداری شکل گیرد.
نائب رئیس شورای شهر قائم شهر در خصوص عملکرد شهرداری افزود: پروژه ای که برای آن در شورا مصوبه و ردیف بودجه تعیین می شود، اما در اجرای آن کوتاهی می شود و مصوبات شورا نادیده گرفته شده و پروژه ها به سرانجام نمی رسد، در نتیجه نمی دانیم بودجه تعیین شده برای چه کارهایی صرف می شود.
به گزارش بلاغ، در پایان تعدادی از اعضای شورا برای بازدید به مرکز آموزش علمی کاربردی هتل‎داری ساری رفتند، همچنین سعید میرزایی «عضو شورای شهر و رئیس مرکز علمی کاربردی هتلداری ساری» از غائبین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم‎شهر بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ایران
دم احسان اسماعیلی گرم واقعا داره مردونه کار میکنه .. جوون و پشت کار داره .. اهل دوز و کلک نیست مثل بعضی ها ... تو این شهر به هر جوونی میدون دادن خوب عمل کرده ... تو سازمان آتش نشانی هم شیرسوار واقعا داره خوب عمل میکنه ... ما واقعا به جوون ها نیاز داریم ... خدا قوت