تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۶۷۲۵
روزنامه دیلی میل نام مدل لباس طراحی شده با آرم داعش را مدل تروریسم نامید و افزود: فروش اینترنتی این محصولات فورا توسط شرکت تولید کننده آغاز شده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- شرکت های بازرگانی تولید کننده لباس همواره از هر فرصتی استفاده می کنند تا با تولید محصولات جدید و متنوعی، بازار جدیدی برای خود ایجاد کرده و با فروش بیشتر محصولات خود، به سود بیشتری دست یابند.


در همین راستا اخبار رسیده از کشور ترکیه حاکی از آن است که یکی از شرکت های تولید کننده لباس در این کشور، آرم گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" را در مدل لباس جدید خود بکار برده و آن را روانه بازار کرده است.

گفته می شود این شرکت ترکیه ای علاوه بر تولید تی شرت هایی با آرم "داعش"، کلاه هایی نیز با همین آرم برای جوانان تولید کرده است.

لازم به ذکر است، در برخی از محصولات تولید شده توسط این شرکت ترکیه ای، تصویر سلاح های مختلفی که در دست نیروهای "داعش" وجود دارد نیز به چشم می خورد.
در همین حال روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلیس نیز با انتشار گزارش هایی در این باره مدعی شد که گروهک "داعش" عامل اصلی تولید این نوع تی شرت و کلاه ها و دیگر محصولات این چنینی است زیرا با این کار برای این گروهک تروریستی تبلیغات به شمار می رود.
 
 
 
 
 
 
 
به نوشته این روزنامه انگلیسی، "داعش" در تلاش است با تولید این محصولات، تبلیغات گسترده ای در میان جوانان بکند تا بتواند برای جنگ های خود در عراق نیروی بیشتری جذب کند.

لازم به ذکر است، روزنامه "دیلی میل" نام مدل لباس طراحی شده با آرم "داعش" را "مدل تروریسم" نامید و افزود: فروش اینترنتی این محصولات فورا توسط شرکت تولید کننده آغاز شده است.

در همين حال، از سوی دیگر یکی از شرکت های عروسک سازی در کشورهای جنوب شرق آسیا نیز عروسک هایی به شکل نیروهای گروهک تروریستی "داعش" تولید و روانه بازار کرده اند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴