واکنش فرمانداری قائم‌شهر به خبر مندرج در بلاغ/

بیزاری فرماندار قائم شهر از هرگونه توهین و تخریب

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۶۳۱۴
روابط عمومی فرمانداری قائم‎شهر نسبت به خبر جلسه شورای اداری این شهرستان، واکنش نشان داد و جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال کرد.
۰
plusresetminus
بیزاری فرماندار قائم شهر از هرگونه توهین و تخریب
به گزارش بلاغ، «مهدی محمدی» یکی از فرمانداران با اخلاق استان مازندران است که به اقرار بسیاری از مردم قائم‌شهر، اخلاق نیک، خونگرمی و متانت این فرماندار با تجربه، در طی این مدت زمان کوتاه از آغاز مدیریتش، زبانزد شده است.
چند روز قبل خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ از قائم‌شهر، خبری را در جلسه‌ی شورای اداری این شهرستان با عنوان «در راستای حمله زنجیره ای ضد اعتدالی ها به گفتمان عدالت/ فرماندار قائم‎شهر: منادیان دلواپسی باید خاموش شوند!» پوشش داد.
روابط عمومی فرمانداری قائم‎شهر نسبت به این خبر واکنش نشان داد و جوابیه ای را به این پایگاه خبری ارسال کرد.
در این جوابیه آمده است: فرماندار شهرستان قائم‌شهر در جلسه‎ی شورای اداری گفت: «ما مدیران باید خدمات صادقانه به مردم ارائه دهیم تا آنهایی که نوای دلواپسی سر می دهند دیگر چنین حرفی را نزنند.» که این مطلب فرماندار به دلیل برداشت و استنباط شخصی خبرنگار محترم، به صورت نادرستی تعبير به «ادبیاتی جدید در راستای حمله زنجیره ای این روزهای مدعیان اعتدال» شده و در آن سایت منتشر شد كه شايسته است اصلاح شود.
در ادامه‌ی این جوابیه آمده است: «مهدی محمدی» فرماندار قائم‌شهر پس از خواندن این مطلب، با بیان اینکه از بکار بردن چنین کلماتی بیزاريم، گفت: همیشه از نقدهای سازنده استقبال می‌کنيم و انتظار داريم نقطه نظرات ما نیز مورد توجه قرار گیرد، نه اینکه ابزاری شود برای حمله به دولت تدبیر و امید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴