تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۵۸۹۸
به جای نقد از رسانه ای که قصد تنویر و روشن سازی افکار عمومی را دارد، باید با تلاشی مضاعف، در نظارت ها دقیق تر باشید.
۰
plusresetminus
مسئولان به جای انتقاد از رسانه ها نظارت شان را قوی تر کنند!
به گزارش خبرنگار بلاغ از میاندرود، بعد از انتشار خبری با عنوان « امام‌زاده های جدیدالظهور و عوام فریبی یک زن در مازندران» اقداماتی برای بر هم چیده شدن این مکان خودساخته از سوی مأموران امنیتی انجام شد و مسئول اوقاف و امورخیریه میاندورود نیز پیگیر این ماجرا شد.
ظاهراً علاوه بر حضور و اقدامات اولیه مأموران، باز هم خبرها نشان از رفت و آمدهای پنهانی به این مکان را دارد. واقعاً جای بسی تأمل است که مردم میاندورود چگونه به این افراد خرافه‌پرداز و سواستفاده‌گر اعتماد می کنند.
متأسفانه ظاهرنمایی و فریبکاری این افراد سودجو در مواجهه با اعتقادات پاک مردم و خوش قلبی مردم عزیز، دستمایه ترویج این خرافه پرستی ها و پر شدن جیب افراد سودجو می شود.
افرادی که خود را به ظاهر دلداده‌ی دین می دانند ولی با به بازی گرفتن احساسات و اعتقادات مردم، سعی در ترویج خرافه گرایی و در نهایت دور کردن مردم از دین دارند.
بعد از انتشار این خبر در پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، یکی از مسئولان میاندورود که متولی امام‌زاده‌ها نیز هست، در جلسه ا‌ی «جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندورود در روز چهار‌شنبه، 22خرداد» با لحن اعتراض آمیزی با انتقاد از این پایگاه خبری، به دلیل انتشار این خبر، گفت: «این سایت نباید این خبر را درج می کرد و به جای آن ابتدا باید ما را مطلع می ساخت تا با این مورد برخورد کنیم.»
این روزها که مصادیقی اینچنینی در جامعه گه‌گاه به چشم می خورد، به جای نقد از رسانه ای که قصد تنویر و روشن سازی افکار عمومی را دارد، باید با تلاشی مضاعف، نظارت از این اماکن دقیق تر شود تا اعتقادات و احساسات پاک مردم به بازی گرفته نشود.
گفتنی است یکی از مهم‌ترین نقوش رسانه، تبیین و انعکاس مشکلات و معضلات مردم در جهت رفع آن از جانب مسئولان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴