اختصاصی/با بی توجهی و سهل انگاری مسئولان رامسر

چرا باید فرهنگ ایثار و شهادت فدای پول شود؟/عکس

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۵۶۵۰
مسئولان رامسر در زمینه های فرهنگی هوشیارتر باشند و از به وجود آمدن چنین رفتارهایی جلوگیری کنند.
۰
plusresetminus
چرا باید فرهنگ ایثار و شهادت فدای پول شود؟/عکس
به گزارش خبرنگار بلاغ از رامسر، این روزها که حال و هوای شهر نوید یادواره‌ی شهدای گرانقدر ترور جنگل دالخانی را می دهد، برخی ها حتی تحمل بودن بنر یادواره شهدا بر روی استندهای تبلیغاتی را ندارند و با مقدار ناچیزی پول، بنر شهدا را پایین می کشند تا به کار تبلیغاتی و درآمدزایی خود برسند.
بنر یادواره شهدای ترور دالخانی در چهارراه روبروی دادگستری رامسر که چند روزی است بر روی استند تبلیغاتی نصب بود، هنوز به موعد یادواره نرسید، به پایین کشیده شد و به جای آن یک بنر تبلیغاتی نصب شد.
۲۹ خرداد ماه، یادواره شهدای ترور جنگل دالخانی برگزار می شود که اگر  سری به گوشه و کنار شهر و روستا زده باشیم، بنرهای نوید دهنده این روز ارزشمند به چشم می خورد، اما آنچه که متأسفانه اتفاق افتاده است، بی حرمتی به شهدا با مقدار ناچیزی پول برای نصب بنر تبلیغاتی به جای بنر شهداست.
<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>
شهدایی که روزگاری بدون هیچ چشم داشتی به مال دنیا و فقط برای ارزش ها اسلامی و دینی خود پا به عرصه های ایثار و فداکاری برای حفظ ناموس و دین خود گذاشتند، امروز انگار در شهرمان برخی ها هیچ ارزشی برای آنها قائل نیستند و حتی به عکس‌هایشان و تبلیغات یادواره شان هم رحم نمی کنند.
آنچه که باید گفته شود، این است که در سطح شهر، استندهای تبلیغاتی به اندازه کافی وجود دارند و کانون های تبلیغاتی روز به روز بر حجم این استند ها می افزایند، اما نمی دانیم که چرا از این همه استند تبلیغاتی همان استندی را انتخاب می کنند که بنر یادواره شهدا بر روی آن نصب شده است و مدت زمان نصب آن هم به چند روز نمی کشد!؟
جا دارد که با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که فرهنگ محور اصلی این نامگذاری است، مسئولان شهرستان با مدیریتی جهادی، این حداقل کاستی ها در زمینه فرهنگ شهدا را احیا کنند و نگذارند که برخی از افراد با اندک پولی بیشتر ارزش بنر یادواره شهدا را زیر پا بگذارند.
در پایان باید اشاره شود، مسئولان شهر در زمینه های فرهنگی هوشیارتر باشند و از به وجود آمدن چنین رفتارهایی جلوگیری کنند و این جمله رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) را فراموش نکنند که فرمود: «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴