تذکر خطیب جمعه بهشهر به مسئولان در خصوص سیل اخیر/

آنهایی که شعار می دهند به فکر امنیت مردم هم باشند

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۵۰۵۶
حجت السلام سیدعسکری هاشمی نسب گفت: مسئولان باید طرح و برنامه ای جامع تهیه و پیاده کنند تا با استعانت از دولت بتوانند این مشکل را اساسی و ریشه ای برطرف کنند.
۰
plusresetminus
آنهایی که شعار می دهند به فکر امنیت مردم هم باشند
به گزارش خبرنگار بلاغ از بهشهر، حجت السلام سیدعسکری هاشمی نسب «امام جمعه موقت شهرستان بهشهر» امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن دعا برای بهبودی آیت الله مهدوی کنی، اظهار داشت: قرآن یکی از راه های مقابله با دشمن را ثبات در قدم می داند، یعنی در مقابل دشمن مومن باید ثابت قدم باشد و اینکه امروز در مقابل جهان ایستادگی کردید و به هرچه خواستید رسیدید و توانستید انقلاب را به اینجا برسانید، نتیجه ثبات در قدم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یاد خدا به انسان  نیرو می بخشد که در مقابل هر دشمنی می تواند ایستادگی کند، به همین خاطر قرآن می فرماید که در هر کجا و در هر زمینه ایی که به شما ترس غلبه کرد، یاد خدا کنید.
هاشمی نسب اضافه کرد: هرکس با توجه به دیدگاه خود می خواهد رستگار شود، برخی در مال دنیا، برخی در پست و مقام، برخی در علم و برخی هم در آخرت به دنبال رستگاری هستند و انسان هایی که می خواهند راه رستگاری را پیش بگیرند، قرآن دو راه را پیشنهاد می کند که یکی ثبات داشتن در قدم و دیگری یاد خدا است.
خطیب نماز جمعه بهشهر در ادامه‌ی سخنان خود ابراز داشت: در دو سال اخیر شاهد هستیم که بر اثر بارش شدید باران، مردم بیچاره دچار خسارت می شوند.
وی ادامه داد: امروز شعار ما می توانیم که سر می دهند در همه ابعاد است، فناوری هسته ای، ورزشی، علمی و... بخشی از آن است و بخشی هم مربوط به مسائل اجتماعی است، جامعه باید در امنیت کامل باشد نه اینکه با یک بارش شدید در منزل نگران این باشند که چه وقت آب زندگی آنها را با خود خواهد برد.
رئیس سابق آموزش و پرورش بهشهر با تذکر به مسئولان، اذعان داشت: مسئولان باید طرح و برنامه ای جامع تهیه و پیاده کنند تا با استعانت از دولت بتوانند این مشکل را اساسی و ریشه ای برطرف کنند.
امام جمعه موقت بهشهر تصریح کرد: شستن خیابان ها و کمک به منازل سیل زده یک داروی مسکن مقطعی است ولی داروی معالج نیست، مسئولان ارشد استان و کشور باید به این مسائل توجه داشته باشند که با تأمین اعتبارات لازم، این معضل بزرگ را برطرف کنند.
هاشمی نسب تاکید کرد: مهندسین بنشینند بررسی کنند و طرحی را آماده کنند که این مشکل از میان بهشهری ها برداشته شود، معنا ندارد که کمتر از دو سال دو بار سیل منازل مردم را ویران کرده، هم خسارت مالی و هم خسارت روحی وارد کند.
وی در پایان خطاب به مردم برای برطرف شدن این مشکل خاطرنشان کرد: مردم هم باید همدل و هم‌صدا با مسئولان همکاری کنند تا مشکل شان حل شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴