تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۴۲۷۲
بازی بازیکنان مازندرانی حاضر در لیگ برتر با بازیکنان منتخب قائم‌شهر رنگ جدی تری به خود گرفت.
۰
plusresetminus
رقابت دیدنی بازیکنان مازنی و قائم‌شهری لیگ برتر و لیگ یک در ورزشگاه شهید وطنی/اسامی بازیکنان
به گزارش بلاغ، پس از بازی هفته گذشته بازیکنان مازندرانی لیگ برتری و بازیکنان قائمشهری که نه از استقبال فوتبال دوستان قائم‎شهری همراه بود و نه بازیکنان زیادی را به این بازی کشاند، هیأت فوتبال قائم‌شهر با همکاری انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان و تلاش دادستان عشقی، سیدمحمود اسدی (سرپرست سابق نساجی) و میثم خداشناس (بازیکن نساجی) قصد دارد دیداری دوستانه و خیریه بین این دو گروه از بازیکنان برگزار کند.
این دیدار خیریه، روز سه شنبه، 6 خرداد، در ورزشگاه شهید وطنی قائم‎شهر برگزار می شود و عواید حاصل از آن صرف آزاد زندانیانی که بابت مسائل مالی روانه زندان شدند، می شوند.
گفتنی است، تمامی بازیکنان دعوت شده اعلام کردند برای این دیدار خیریه و خداپسندانه حضور خواهند یافت و از فوتبال دوستان قائم‌شهری و مازندرانی خواستند تا با حضور در این دیدار خیریه، زمینه آزادی چند زندانی در بند و خوشحالی خانواده این عزیزان را فراهم آورند.
و اما کری های خوانده شده بین بازیکنان دو تیم مازندران و قائم‌شهر حاکی از آن دارد که روز سه شنبه هفته جاری باید شاهد یک دیدار مهیج و فیزیکی از سوی هر دو تیم باشیم.
به گزارش بلاغ، مسئولان برگزار کننده در تلاش هستند تا مسئولانی نظیر استاندار مازندران، فرماندار قائم‌شهر و صاحبان صنایع و شرکت ها را برای این دیدار دعوت کنند.
و اما بازیکنانی که قرار است با حضور در این دیدار خیریه و انسان دوستانه مسئولان برگزارکننده را یاری کنند، بدین شرح است:
مازنی های لیگ برتری و لیگ یکی:
امید ابراهیمی - امید عالیشاه - شجاع خلیل‌زاده - شهاب گردان - مهدی مومنی - مسعود حقجو  - کریم اسلامی - میلاد جهانی - محمد عباس‎زاده - احمد مهدی‎زاده - اسماعیل صمدی - مهرداد قنبری - میرهانی هاشمی - علی نوریان - حامد شیری - مجتبی ترشیز و ... .
مربیان: شبیر لطفی - اسفندیار بالوئی
 
قائم‌شهری های لیگ برتری و لیگ یکی:
میثم خداشناس - مهرداد کفشگری - مهرداد اولادی - مجید هوتن - میثم بائو - علی علیپور - صابر میرقربانی - عیسی پرتو - مجتبی رمضانی - سعید ابراهیم پور - محمد صالحی - محمد نژادمهدی - علی رضوان گران - مصطفی نوربخش - پویا خاورپور - عماد قاسمی و ... .
مربیان: نادر دست نشان - حسین مسگر ساروی - محمود فکری - سیدمحمود اسدی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴