رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران:

هزینه آب و برق مدارس با دستور رئیس جمهور رایگان شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۶۵
رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران گفت: از سال جاری مصوبه‌ای از سوی هیئت دولت ابلاغ شد که در این مصوبه رئیس جمهور دستور داد از سال آینده هزینه آب و برق برای مدارس رایگان محاسبه شود.
۰
plusresetminus
بلاغ- رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران با اعلام اینکه از هر شهر دو نفر در انتخابات شورای دانش‌آموزی حضور دارند، گفت: 64 نفر از استان مازندران در انتخابات مجلس دانش‌آموزی شرکت می‌کنند.
صادقی با اشاره به اینکه شش نفر به عنوان اعضای مجلس دانش‌آموزی مازندران مشخص می‌شوند، یادآور شد: این افراد برای حضور در مجلس دانش‌آموزی در کشور معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی تاکنون برکات زیادی برای نظام آموزش و پرورش داشته است، افزود: برای نخستین بار در طول تاریخ جلسه مجلس دانش‌آموزی با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ساختمان قدیم مجلس تشکیل شد.
 
* رایگان شدن هزینه‌های آب و برق مدارس
رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران با اشاره به اینکه مدارس از عهده هزینه‌های آب و برق بر نمی‌آمدند، ادامه داد: در نشست با اعضای هیئت دولت، مجلس دانش‌آموزی پیشنهاد داد که این هزینه به صورت نیم بها برای مدارس محاسبه شود.
وی افزود: از سال جاری این مصوبه از سوی هیئت دولت ابلاغ شد و رئیس جمهور دستور داد از سال آینده هزینه آب و برق برای مدارس رایگان محاسبه می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲