تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۳۳۱۸۶
جانشین پلیس راهور استان مازندران گفت: توقع ما از شهرداری‌های شهرستان جویبار این است که به‌سرعت دوربین‌های پایش تصویری را نصب کنند زیرا نیاز ضروری در ارتقای ایمنی و ترافیکی شهرستان است.
۰
plusresetminus
پایش تصویری نیاز ضروری برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات/نقاط حادثه‌خیز شناسایی شود
به گزارش بلاغ،رحیم باقری در جلسه شورای ترافیک شهرستان جویبار بابیان اینکه این شهرستان نسبت به سایر نقاط مازندران از وضعیت خوب ترافیکی برخوردار است اظهار کرد: اما یک تصادف هم برای ما و مردم قابل‌تحمل نیست.
 
وی با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت باید درون‌سازمانی و دستگاه‌های برون‌سازمانی باهم همکاری داشته باشند اظهار کرد: شهرداری و راهور در کنار یکدیگر می‌توانند در پیشگیری از کاهش جرائم رانندگی و تصادفات تأثیرگذار باشند.
 
جانشین پلیس راهور مازندران تصریح کرد: توقع ما از شهرداری‌های شهرستان جویبار این است که به‌سرعت دوربین‌های پایش تصویری را نصب کنند زیرا نیاز ضروری در ارتقای ایمنی و ترافیکی شهرستان است.
 
باقری شناسایی نقاط حادثه‌خیز درون و برون‌شهری را مهم دانست و افزود: باید نقاط حادثه‌خیز درون و برون‌شهری شناسایی و آشکارسازی شود و همچنین در سه مقطع زمانی کوتاه، میان و بلندمدت در جهت رفع آن تلاش کرد.
 
وی بیان کرد: با نصب یک بنر یا تابلو در نقاط پرخطر و آشکارسازی آن از تصادفات جلوگیری کنیم.
 
جانشین پلیس راهور مازندران بابیان اینکه نواقص هندسی جز لایه پنهان بروز تصادفات هستند که باید موردبازنگری جدی قرار بگیرند.
 
باقری با اشاره به مصوبه مجلس در سال 89-90 مبنی بر کاهش نیروی انسانی و افزایش تجهیزات الکترونیکی در راه‌ها خاطرنشان کرد: در شهر ساری 26 دوربین ترافیکی با حضور 2 کاربر نصب‌شده است که 2 هزار برگ جریمه به‌واسطه الکترونیکی کردن تجهیزات صادرشده است.  

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار نیز در این جلسه بابیان اینکه طبق آمارها حدود ۴۰ درصد فوتی‌های جاده‌ای مربوط به راکبین موتورسیکلت و عابرین پیاده است گفت: بافرهنگ سازی مناسب از سوی رسانه‌ها و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش آمار فوتی‌ها باشیم.
 
وی کمبود علائم راهنمایی و رانندگی و روشنایی را بخشی از نواقص جاده‌ای شهرستان بیان کرد و گفت: خوشبختانه بخشی از این نواقص برطرف شده است اما هنوز کاستی‌های در این بخش‌ها وجود دارد.
 
غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی جویبار نیز با اشاره به ضعف در زیرساخت‌های جاده‌ای عنوان کرد: ضعف در زیرساخت‌های جاده‌ای منجر به افزایش آمار تصادفات در این شهرستان شده که متأسفانه در ۴ ماهه نخست امسال ۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند.
 
وی تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی جاده‌ای باقی‌مانده در راه‌های شهرستان باید هرچه زودتر تکمیل شود و همچنین نقاط حادثه‌خیز باید آشکارسازی، بهسازی و اصلاح گردد.
 
فرمانده انتظامی جویبار بیان کرد: نیاز اصلی ما در موضوع ترافیکی و کاهش تصادفات نصب دوربین‌های پایش تصویری است که شهرداری جویبار مقدمات کار را شروع کرده که امیدواریم هرچه زودتر به پایان برساند.
 
جعفری همچنین به پارکینگ‌های عمومی درون‌شهری اشاره و عنوان کرد: باید پارکینگ‌های عمومی سطح شهر تقویت شود تا بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی درون‌شهری برطرف شود.
 
همت محمدنژاد شهردار جویبار با اشاره به اینکه تاکنون 3 دوربین پایش تصویری توسط شهرداری در جویبار راه‌اندازی شده است گفت:  تا پایان سال 6 دوربین ترافیکی در شهر جویبار نصب خواهد شد.
 
 انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴