قهرمان مازندرانی ورزش پهلوانی آسیا:

اجازه هیچ دخالتی به بیگانگان نخواهیم داد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۳۳۱۷۵
قهرمان مازندرانی ورزش زورخانه ای و پهلوانی سنگین آسیا گفت: مجامع بین المللی باید دنبال رو حقیقت باشند و به انسانیت توجه کنند در این صورت حتما باید سکوت را بشکنند و متخلفین را مجازات کنند.
۰
plusresetminus
اجازه هیچ دخالتی به بیگانگان نخواهیم داد
به گزارش بلاغ؛ هواپیمای مسافربری ماهان با مقرارت هوایی بر فراز آسمان در حال پرواز بود که دو فروند جنگنده اف_15 آمریکا روبه رو شد که خلبان هواپیمای مسافربری مجبور به فرود اضطراری شد.

سازمان تروریستی سنت کام ایجاد مزاحمت توسط یکی از جنگنده های خود به پرواز 1152 را تایید کرد و بار دیگر به راحتی و در سکوت مجامع بین‌المللی حقوق بشر را به زیر پا گذاشت.

علیرضا ارجین در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه به هیچ بیگانه ای حق تجاوز نمی دهیم گفت : بعنوان یک ورزشکار زورخانه ای و پهلوانی به هیچ اجنبی و بیگانه ای اجازه نخواهیم داد در کار کشورمان دخالت کند هر کسی چشم به خاک ما داشته باشد با تمام قدرت برای خاک مان می ایستیم.

وی با بیان اینکه مجامع بین المللی نباید سکوت کنند، عنوان کرد: مجامع بین المللی باید دنبال رو حقیقت باشند و به انسانیت توجه کنند در این صورت حتما باید سکوت را بشکنند و متخلفین را مجازات کنند.

قهرمان میل گیری سنگین آسیا تصریح کرد: از این زورخانه شهدای مانند مصطفی زال نژاد پرورش یافته اند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان خود را کف دستانشان گذاشتند و دفاع کردند، همیشه سعی می‌کنیم مسیر این شهید  را دنبال کنیم.

وی گفت: ما پهلوانان زورخانه ای در گود حرمان را می زنیم، یک روز گود میدان جنگ، یک روز گود میدان قدرت یا میدان زورخانه، در همه جا در مقابل ارمان های کشورمان می ایستیم و دفاع می کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴