عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران:

روند صعودی بازار طلا از سر گرفته شد/سکه تمام 11.4 میلیون تومان

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۴۳۲۷۷۴
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: در حالیکه طی آخرین روزهای هفته گذشته، شاهد نزول قیمت‌ها در بازار سکه، دلار و طلا بودیم و فعالان صنفی گمان می‌کردند، بازار طلا حالا دیگر سر به راه شده است و روند صعودی قیمت‌ها متوقف شده است؛ اما طی دیروز و امروز، مجددا روند افزایشی قیمت‌ها زا سر گرفته شده است.
۰
plusresetminus
روند صعودی بازار طلا از سر گرفته شد/سکه تمام 11.4 میلیون تومان
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تغییرات و اتفاقات بازار طلا طی عصر روز گذشته تا ظهر امروز، اظهار کرد: بازار طلا مجددا روند افزایش قیمت خود را از سر گرفته است.

وی افزود: در حالیکه طی آخرین روزهای هفته گذشته، شاهد نزول قیمت‌ها در بازار سکه، دلار و طلا بودیم و فعالان صنفی گمان می‌کردند،  بازار طلا حالا دیگر سر به راه شده است و روند صعودی قیمت‌ها متوقف شده است؛ اما طی دیروز و امروز، با رشد قیمت‌ها، این امید کمرنگ و کمرنگ‌تر شده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت دلار در بازار امروز از مرز 24 هزار تومان عبور کرده است.
 
این فعال صنفی بازار طلا در مازندران ادامه داد: هر مثقال طلا در بازار امروز به 4 میلیون و 655 هزار تومان و هر گرم نیز به یک میلیون و 75 هزار تومان رسیده است.
 
نصیری بیان کرد: سکه تمام بهار آزادی در بازار امروز با نرخ 11 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 600 هزار تومان و ربع سکه نیز 3 میلیون و 370 هزار تومان در معاملات، خرید و فروش شد.
 
وی عنوان کرد: این روند افزایشی از عصر پنج شنبه با یک افزایش جزیی آغاز و در ادامه طی دیروز و امروز به جایی رسید که هر مثقال طلا به نسبت آخرین روز هفته گذشته، افزایشی 650 هزار تومان پیدا کرده است.
 
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، اعلام کرد: این دو روزی که قیمت‌ها کمی پایین کشید به این دلیل بود که تصور می‌شد دولت بنا است یک بسته حمایتی بدهد، یک اقداماتی قرار است انجام بگیرد تا جلوی قیمت دلار را بگیرند، و بنا است ارزهای صادراتی بازگردانده شود؛ اما عملا در بازار هیچ یک از این اقدامات انجام نگرفت و خودشان اعلام کردند که ما موفق نشدیم ارزهای صادراتی را به بازار بازگردانیم و از آن‌ها شکایت کردیم.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران متذکر شد: در مقایسه با آخرین روز از هفته گذشته، قیمت سکه یک میلیون و 300 هزار تومان و هر گرم نزدیک به 150 هزار تومان، گران‌تر شده است.

 نصیری یادآور شد: بنظر می‌رسد روند افزایشی قیمت‌ها از سر گرفته شده است و باید شاهد یک موج دیگر از افزایش قیمت در بازار سکه، دلار و طلا باشیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷