تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۳۲۷۷
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید طی امروز به کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود فردا بعدازظهر شاهد بارندگی در ارتفاعات پایتخت باشیم.
۰
plusresetminus
بلاغ، حامد فنایی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر امروز یک سامانه بارشی جدید از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.
  کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه این سامانه بارشی مناطق واقع در غرب و شمال غرب کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: بر همین اساس رگبار و رعد ‌و برق خفیف، همچنین افزایش ابر و وزش باد در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.   وی اضافه کرد: به سبب تقویت این سامانه بارشی، گستره بارش‌ها طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش‌رو نیمه غربی کشور را به استثناء مناطق واقع در جنوب غرب کشور در بر می‌گیرد.   فنایی همچنین با بیان اینکه بارش‌ها طی روزهای شنبه و یکشنبه در نیمه غربی کشور ادامه می‌یابد، بیان داشت: طی روز جاری به سبب وزش شدید باید در نیمه شرقی کشور در برخی نقاط شاهد گرد‌ و خاک و کاهش دید خواهیم شد.   این کارشناس سازمان هواشناسی درباره تغییرات دمای هوا، ابراز داشت: تغییرات دما در مناطق مختلف کشور قابل ملاحظه نخواهد بود.   وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای تهران طی امروز و فردا 29 تا 30 درجه‌ سانتی‌گراد است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امشب و با احتمال بیشتر فردا در ساعات بعدازظهر ارتفاعات تهران بارش را تجربه کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲