BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> اقدام‌ تروریستی جنگنده‌های آمریکایی بدون پاسخ نمی‌ماند لزوم پیگیری حقوقی در مجامع بین‌المللی تا حصول نتیجه | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۶۹۷
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدام تروریستی دو جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی در خاک سوریه، گفت: آمریکایی‌ها بدانند این اقدام‌ تروریستی آن‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند و این موضوع باید از سوی وزارت خارجه در محافل بین المللی، تا حصول نتیجه پیگیری شود.
۰
plusresetminus
اقدام‌ تروریستی جنگنده‌های آمریکایی بدون پاسخ نمی‌ماند/ لزوم پیگیری حقوقی در مجامع بین‌المللی تا حصول نتیجه
منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در واکنش به تهدید پرواز 1152 شرکت هواپیمایی ماهان از سوی دو فروند هواپیمای جنگنده آمریکایی در جمعه شب گذشته در آسمان سوریه که منجر به زخمی شدن تعدادی از مسافران این پرواز و در نهایت فرود اضطراری هواپیمایی ایرانی شد؛ اظهار کرد: بدون شک این اقدام، کاملا تروریستی بوده و باید از سوی وزارت خارجه در مجامع بین المللی، تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی افزود: این اقدام، کار اول و آخر آمریکایی‌ها نیست و آمریکایی‌ها نشان دادند که تروریست‌های قلدری هستند که هر کجا زمینه‌ای را ببینند، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها چون توانایی مقابله و عرض اندام در داخل خاک ایران را ندارند، لذا دست به چنین کارهایی در خارج از خاک ایران می‌زنند.

زارعی ادامه داد: ما ضرب شست مناسبی در گذشته به چنین اقدامات‌شان دادیم و اکنون هم می‌دهیم.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها نباید فراموش کنند آن خفتی را که در صحنه‌های گوناگون، نظیر پایین آوردن هواپیمایی پهبادی آمریکایی در مرز کشور، متحمل شدند و بدانند این صحنه‌ها، همچنان تکرار خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکایی‌ها قبلا هم در زمان جنگ و در دهه شصت، دست به اقدام این چنینی تروریستی در خصوص انهدام هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس زده بودند و قبلا هم خصلت تروریستی خود را نشان دادند.

زارعی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند این اقدام‌شان بدون پاسخ نمی‌ماند؛ تصریح کرد: ما این اقدام‌شان را در مجامع بین‌المللی به جهت حقوقی پیگیری و از حقوق کشور دفاع می‌کنیم و بدانند رزمندگان ما در حوزه‌های مختلف، پاسخ مناسبی به آن‌ها خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد: برای جبران خسارت مادی و معنوی مسافران و پیشگیری از تکرار حوادث مشابه، طرح شکایت صورت گیرد و اقدامات لازم انجام و موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴