تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۳۲۳۸۵
امام جمعه امیرکلا گفت: مسئولان به فکر حل مشکلات مردم نیستند و اقدام عملی در بیشتر مدیران وجود ندارد.
۰
plusresetminus
مسئولان به‌ فکر حل مشکلات مردم نیستند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس بابائیان به مناسبت پنجم مرداد سالروزبرگزاری اولین نمازجمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمازجمعه قلب تپنده فرهنگی شهر است و در این مسیر همگام با سخن مقام عظمای ولایت که فرمودند"نمازجمعه قرارگاه فرهنگی است" قدم برداشته‌ایم.

وی افزود: نمازجمعه سنگر مستحکم و دژ بسیار عمیق برای ویروس دشمنان نظام اسلامی است و سد آهنینی برای تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام اسلامی به‌شمار می‌رود.

امام جمعه امیرکلا ادامه داد: نمازجمعه میدانی وسیع برای مصالح مسلمین و از مهمترین نعمت‌های الهی است، احیای این سنت دیرینه اسلام از مهمترین هنرهای امام خمینی کبیر بود.

این مسئول یادآور شد: وقتی رهبری فرمودند "من تکیه‌ام بر دو نهاد یکی نماز جمعه و دیگری بسیج است" نشان‌دهنده جایگاه ویژه و اهمیت آن بود، امروز برکات نمازجمعه برای ملت و نظام ما بر کسی پوشیده نیست و خوف دشمنان نمازجمعه از این پایگاه عبادی سیاسی نشان اثرگذاری آن است.

بابائیان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰۰ امام جمعه در سراسر کشور اقامه نمازجمعه را بر عهده دارند که حاضر نیستند خدمت در این جایگاه را با هیچ یک از مواهب دنیوی عوض کنند.

وی اذعان کرد: بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مطالبه‌گری را به‌عنوان نقش اصلی این تریبون معرفی کردند و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

امام جمعه امیرکلا افزود: نمازجمعه حد واسط بین حکومت، دولت و مردم است، ترویج روحیه انقلابی و فداکاری توسط نمازجمعه اتفاق می‌افتد و در کنار آن جایگاه بصیرت‌افزایی مردم قابل تقدیر و ارزش است.

این مسئول با اشاره به برنامه های متعدد در سالروز و هفته  گرامی داشت اقامه اولین نماز جمعه کشور اظهار کرد: ۵۳ عنوان برنامه برای بزرگداشت نمازجمعه در حال شکل گیری و انجام است، جلسه با اعضای ستاد و اندیشه‌ورزان شهر در کنار جلسات با هیات‌های مذهبی و ادارات شهر جزو شاخص‌های اصلی این برنامه است.

بابائیان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عملکرد یکساله به‌همراه چاپ پوستر و دیوارنویسی ۲۰ نقطه از شهر مورد عنایت دوستان قرار دارد البته باید به این مهم اشاره کرد که از۲۵۰شهید امیرکلا به حدود ۱۷۰خانواده شهید در این ۲۰ماهه مسئولیت سرکشی کردیم و خداوند را شاکر هستیم که نمازجمعه امیرکلا به‌عنوان نمازجمعه برتر استان مازندران انتخاب شد.

وی افزود: کمک یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی دفتر امام جمعه امیرکلا به نیازمندان همراه با تهیه ۸۰۰بسته حمایتی برای قشر کم درآمد در قالب پنج مرحله رزمایش مواسات انجام شد البته در ابعاد فرهنگی هم کارهای زیادی شد و در همین راستا با کمک شورای شهر یکی از میادین شهر را به نام مرحوم آیت‌الله کریمی نامگذاری کردیم.

امام جمعه امیرکلا تاکید کرد: در کشوری که جنگ است روحی و جسمی باید آماده بود، مسولان به فکر حل مشکلات مردم نیستند و اقدام عملی در بیشتر مدیران وجود ندارد.

بابائیان در پایان گفت: ما مخالف کلان شهر بودن بابل نیستیم و از آن هم حمایت می‌کنیم اما برخی از مدیران فقط به‌دنبال سو استفاده از نام آن هستند، باید مشکلات مردم را حل کنیم نه اینکه فقط بودجه‌ها در بابل خرج و شهرهای تابعه دیده نشود، امیرکلا با ۵۰ هزار جمعیت‌و دو دهستان هنوز بخشداری مستقل ندارد که این شایسته شهرستان بابل و مردم امیرکلا نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴