در جلسه معارفه معاون فرماندار و بخشداران میاندورود مطرح شد؛

مدیران شیفته پست و مقام نشوند/خدمت‌رسانی به مردم اولویت اصلی مسئولان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۳۲۱۸۱
امام جمعه میاندورود گفت: در نظام اسلامی مسئولیت یک امانت و دوران مسئولیت یک فرصت برای خدمت رسانی به مردم است.
۰
plusresetminus
مدیران شیفته پست و مقام نشوند/خدمت‌رسانی به مردم اولویت اصلی مسئولان
به گزارش بلاغ، جلسه معارفه معاون فرماندار میاندورود و همچنین بخشداران مرکزی و گهرباران با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین فرمانده سپاه میاندورود، شهردار سورک، روسای شوراهای اسلامی شهرستان، بخش مرکزی و گهرباران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسین منفردی فرماندار میاندورود با اشاره به معرفی معاون فرماندار و بخشداران شهرستان، اظهار کرد: افراد دچار سرمستی پست و مقام نشوند و از این فرصت برای خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرند.

منفردی شوراها و دهیاران را بازوان اصلی بخشداران بیان کرد و افزود: در مرحله اول شیوع ویروس کرونا اگر همت و تلاش شوراها، دهیاران و بسیجیان نبود وضعیت بسیار بدتر می‌شد و نمی‌توانستم موفق از این مرحله خارج شویم.

حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز گفت: در نظام اسلامی مسئولیت یک امانت و دوران مسئولیت یک فرصت برای خدمت رسانی به مردم است.

محمدنسب با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج، تاکید کرد: نباید یک عده سودجو دست رنج کشاورزان را ارزان بخرند و سود اصلی را ببرند.



اسرافیل عرب خزائلی رئیس شورای شهرستان میاندورود با بیان اینکه سعی می‌کنیم بازوان بخشداران باشیم، تصریح کرد: هر جا دچار چالش و مشکل هستیم به‌دلیل مشوت نکردن است.

عرب با تاکید بر اینکه انقلابی یعنی بین مردم و با آنها زندگی کردن، بیان کرد: مسئولین به‌عنوان پیشگام مقابله با مشکلات، بیماری را بهانه نکنند و خود را قرنطینه نکنند.



محمدحنیف سورکی‌آزاد معاون فرماندار میاندورود نیز با اشاره به اینکه شرایط امروز جامعه تشابهاتی با دوران دفاع مقدس دارد، اظهار کرد: همان محدودیت‌ها از طرف دولت‌های متخاصم امروز در شرایط جنگ اقتصادی و مبارزه با ویروس کرونا وجود دارد شاید همدلی و کمک مردم و مسئولین در آن زمان بیشتر بوده است.

سورکی‌آزاد با تاکید بر اینکه امروز با یک جبهه سازماندهی شده و برنامه ریزی شده روبرو هستیم، افزود: امروز در این جنگ اقتصادی و روانی، تمام دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن هر یک برنامه مشخصی دارند.



وی خاطرنشان کرد: در مقابل این جبهه متحد اگر ذره‌ای کار گروهی را فراموش کنیم و از اتحاد و همدلی فاصله بگیریم و وارد تفرقه شویم آن چیزی است که دشمن نیاز دارد.

سورکی‌آزاد تصریح کرد: دشمن قصد دارد اعلام کند که مسئولین ما صلاحیت ندارند و دارای مشکل هستند و اگر کار ما این باشد که جنگ اقتصادی و روانی دشمن را خنثی کنیم باید کار گروهی را تمرین کنیم و شبهه اقتصادی و اخلاقی نداشته باشیم.



حمیدرضا نوکنده بخشدار مرکزی میاندورود نیز با بیان اینکه از سال 76 شروع به کار در منطقه کردم و نسبت به مسائل شهرستان و بخش آشنایی دارم، افزود: سعی خواهم کرد با کمک همه مردم و مسئولین برای پیشبرد اهداف نظام و دولت تلاش کنم.

نوکنده خاطرنشان کرد: گردشگری و صنایع دستی دو ظرفیت خوب و مناسبی هستند که با حمایت از آنها می‌توان بخش زیادی از بیکاری منطقه را حل کرد.



محمدعلی خلیلی بخشدار گهرباران با بیان اینکه این بخش ظرفیت‌های خوبی در زمینه اقتصادی، بوم گردی و گردشگری دارد، تصریح کرد: دست یاری را به سوی همه دراز می‌کنم تا وحدت و انسجام داشته باشیم که در نهایت آبادانی منطقه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴