عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران:

طلا بالاخره کوتاه آمد!/آغاز ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۳۱۹۹۷
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از توقف روند صعودی قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: قیمت‌ها در بازار طلا، نقطه پیک خود را زد و حالا در راه بازگشت به نقطه ثبات است و باید دید در کجا، ترمز خود را خواهد کشید.
۰
plusresetminus
طلا بالاخره کوتاه آمد!/آغاز ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از توقف روند صعودی قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه آغاز شده است و بنظر می‌رسد این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: قیمت‌ها در بازار طلا، نقطه پیک خود را زد و حالا در راه بازگشت به نقطه ثبات است و باید دید در کجا، ترمز خود را خواهد کشید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: از روز گذشته، روند نزولی قیمت‌ها آغاز شده است و بنظر می‌رسد زمان بازگشت قیمت‌ها در بازار طلا، فرا رسیده است.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران ادامه داد: مزنه امروز دلار در بازار آزاد تا مرز 21 هزار تومان پایین آمده است.

نصیری بیان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با افت 500 هزار تومانی و نسبت به دو روز قبل با افت بیش از 850 هزار تومانی به مثقالی 4 میلیون و 20 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به افت حدود یک میلیون تومانی سکه طی یکی-دو روز اخیر، عنوان کرد: در حالیکه قیمت سکه طی روزهای اخیر به نیمه کانال 11 میلیون تومانی خود را نزدیک کرده بود در بازار امروز به مرز 10 میلیون تومانی رسیده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: در حال حاضر، خریداری برای خرید نیم و ربع سکه در بازار به جهت افت قیمت‌ها وجود ندارد و بالطبع، قیمت مشخصی هم برای این دو قلم در بازار وجود ندارد؛ اما قیمت نیم سکه به زیر 5 میلیون تومان و ربع سکه به زیر 3 میلیون تومان رسیده است.

این فعال صنفی بازار طلا در مازندران اعلام کرد: در حال حاضر، زمان فروش طلا و سکه است و بهترین زمان فروش طلا، از هفته قبل تا دو روز گذشته، بوده است و اکنون زمان فروکش کردن قیمت‌ها است.

نصیری متذکر شد: بازار طلا تا یک هفته، ملتهب خواهد بود و همچنان راکد است و باید ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴